Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@08:29:40 GMT

منتظر بسته تشویقی بودیم اما شرکت توسعه سورپرایزمان کرد!

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۰۵۰۳

منتظر بسته تشویقی بودیم اما شرکت توسعه سورپرایزمان کرد!

دبیرکل فدراسیون شنا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت استخر آزادی گفت: در آخرین جلسه‌ای که با حضور داورزنی برگزار شد قرار بر این شد تا ظرف یکی دو روز آینده به هر دو فدراسیون فرصت داده شود و داورزنی در صحبت‌های خود تاکید کرد که آزادی، خانه شناگران است. ظاهراً فدراسیون نجات غریق اعلام کرده تا شرکت توسعه، استخر دیگری در اختیار آنها قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در حال پیگیری است و باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.

فرید فتاحیان در پاسخ به این سوال که تا چند روز آینده تیم ملی شنا باید برای مسابقات کسب سهمیه المپیک عازم شود برای فرصت از دست رفته چه خواهید کرد، گفت: زمان را از دست داده ایم. ضربه بزرگی به تیم ملی شنا وارد شد. سوم اردیبهشت ماه ملی پوشان باید عازم مسابقات کسب سهمیه شوند و از ۱۷ فروردین استخر آزادی تعطیل شد تا تمرین شناگران به طور نامنظم برگزار شود. به دلیل اینکه از قبل برای حضور در مسابقات کسب سهمیه اعلام آمادگی کرده بودیم نمی‌توانیم اعزام را لغو کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: برنامه تمرینی شناگران به این صورت است که در سالن ۹ دی تمرینات را برگزار می‌کنیم و برخی از شناگران باید روزی ۶۰ کیلومتر را طی کنند تا به محل تمرین برسند.

فتاحیان افزود: رسالت فدراسیون شنا کار قهرمانی و استعدادیابی است در حالی که رسالت فدراسیون نجات غریق همگانی است. امیدوارم این موضوع هر چه سریع‌تر ختم به خیر شود.

او درباره بازدید صالحی امیری از فدراسیون شنا نیز گفت: رئیس کمیته ملی المپیک همیشه به فدراسیون شنا لطف داشته است و هر بار که به او مراجعه کرده ایم با روی گشاده پذیرا بوده و هر کمکی که از دستش برآمده انجام داده است. سلطانی فر و داورزنی نیز همین گونه اما پس از کسب مدال واترپلو در بازهای آسیایی پس از ۴۴ سال منتظر بسته تشویقی بودیم که از طرف شرکت‌های توسعه با چنین سوپرایزی (تعطیلی استخر) مواجه شدیم.

دبیرکل فدراسیون شنا در پایان گفت: شناگران باید در روز حداقل حدود ۶ کیلومتر شنا کنند و این فقط در استخر آزادی که یکی از استانداردترین استخرهای کشور است ممکن بود اما متأسفانه چنین اتفاقی رخ داد و امیدوارم با درایت مسئولان به نتیجه برسیم. در این میان تنها شناگران متضرر شدند.

کد خبر 4593946 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون شنا استخر کسب سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خراسان رضوی، مسابقات قهرمانی کشور شنا تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت. بر این اساس تیم خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد، همچنین تیم‌های تهران و اصفهان به ترتیب در رده دوم و سوم ایستادند.

شناگران ابوالفضل ظریف:۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، محمد صالح عرفانیان:۳طلا انفرادی ۲طلا تیمی، علی  رشید ابادی :۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، سپنتا نویدی :۳نقره و ۱برنز، امیر حسین  علیزاده :۲طلا و ۲برنز، مازیار ماضی  ۲ نقره ۲ بزنز، حسن غمخواه ۲ نقره  ۱ برنز دو طلای تیمی، تیمی مختلط اول، تیمی آزاد اول، سرمربی: دکتر مهدی ضیایی، مربی: سعید سنجری، مربی: صادق اسدی و با سرپرست:  مجید غفاریان شادلو مدال کسب کردند.

دیگر خبرها

  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • متا راه‌اندازی برنامه‌ای تشویقی برای سازندگان در تردز را تایید کرد
  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند