Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@18:11:48 GMT

گام شیدایی منتظران ظهور در نکا

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۰۵۹۱

گام شیدایی منتظران ظهور در نکا

همزمان با نیمه شعبان مداحان، هیئات مذهبی و روحانیون شهرستان نکا با حضور در خیابان و در قالب برنامه راهپیمایی منتظران ظهور برای اولین بار با شعار حماسه حضور به سوی ظهور از مصلی امام خمینی(ره) تا یادمان شهدای گمنام این شهرستان را پیمودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، همزمان با نیمه شعبان مداحان، هیئات مذهبی و روحانیون شهرستان نکا با حضور در خیابان و در قالب برنامه راهپیمایی منتظران ظهور برای اولین بار با شعار حماسه حضور به سوی ظهور از مصلی امام خمینی(ره) تا یادمان شهدای گمنام این شهرستان را پیمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در مکان یادمان شهدای گمنام نیز تعدادی از مداحان به مناسبت نیمه شعبان به شعر و مولودی‌خوانی همراه با مدیحه‌سرایی پرداختند.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان