Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:25:16 GMT

یکصد کیلوگرم کیک تولد امام عصر در تالش توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۰۸۸۲

یکصد کیلوگرم کیک تولد امام عصر در تالش توزیع شد

آستارا - ایرنا - جشن نیمه شعبان سالروز میلاد امام عصر (عج) با شرکت مردم و مسئولان و توزیع کیک تولد یکصد کیلوگرمی در تالش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا شامگاه یکشنبه جشن بزرگ میلاد امام عصر (ع) با استقبال باشکوه عاشقان و منتظران آن حضرت و اجرای مولودی خوانی، نمایش کمدی، موسیقی سنتی، مسابقه ورزشی، قرعه کشی و اهدا هدایای نقدی در سالن ورزشی تختی تالش برگزار و در میدان امام خمینی (ره) این شهر، کیک تولد یکصد کیلوگرمی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با مشارکت شهرداری تالش، جشن های باشکوهی در شب و روز میلاد باسعادت امام زمان (عج) در چند نقطه شهر برگزار شد و مردم در راه اندازی موکب امام مهدی (عج) در میدان امام خمینی (ره) مشارکت کردند.
شهرداری تالش به قید قرعه از ۴۰ شهروند خوش حساب که عوارض سطح شهر خود را تا آخر سال ۹۷ به موقع پرداخت کرده بودند، با اهدای کارت هدیه نقدی تجلیل تجلیل کرد.
شور و حال جوانان در توزیع نقل، شیرینی، چای و شربت وصف ناپذیر بود و خانواده ها با بازدید از غرفه های موکب امام مهدی (عج) و استفاده از بخش محصولات فرهنگی و برنامه های متنوع آن، نسبت به ساحت قدسی امام غایب اظهار عشق و علاقه کردند.
پیشتر شهرداری تالش با فضاسازی و آزین بندی معابر عمومی، شهر را برای اجرای آئین های باشکوه و شاد نیمه شعبان آماده کرده بود.
شهر تالش بیش از 55 هزار نفر جمعیت دارد و آئین های مشابهی در مراکز بخش های تابعه شهرستان تالش برگزار شد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و حدود 17 درصد جمعیت آن را اهل سنت تشکیل داده است.
7106 / 7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كيك تولد نيمه شعبان تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی بااشاره به اینکه در سال۱۴۰۲  هزار و ۹۳۰ بسته غذایی میان خانواده‌های کم برخوردار در استان توزیع شد، گفت: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال احمر، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز امسال در استان زنجان و در محلات کم برخوردار توزیع شده است.

وی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم برخوردار و محلات در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: هلال احمر استان زنجان با استفاده از ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیاز‌های نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی افزود: سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان