Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ وحید خاصی پور گفت : با وجود اینکه دولت تدبیر و امید مصوب کرده تا تکمیل پروژه های نیمه کاره ، پروژه های جدیدی احداث نشود ، اما با تلاش و پیگیریهای نماینده آستارا در سال ۹۷ با احداث چمن مصنوعی در این شهرستان موافقت شد.

وی در ادامه با بیان اینکه استخر آستارا اکنون در مرحله کاشی کاری قرار دارد ، اضافه کرد : در حال حاضر به لحاظ اعتبار مشکلی وجود ندارد و این پروژه در صورت روند طبیعی تزریق اعتبار در نیمه دوم سال ۹۸ به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس افزود : در سال گذشته مبلغ سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برای زیر سازی چمن ورزشگاه وحدت آستارا از طریق اعتبارات ملی و ارزش افزوده توسط نماینده شهرستان جذب شد.

خاصی پور همچنین درخصوص وقفه در خرید واجرای چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت گفت : در سال گذشته برای خرید چمن ورزشگاه از سوی دولت ۱۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت ، اما به علت نوسانات و افزایش قیمت چمن ، انعقاد قرار داد با این مبلغ با پیمانکار امکانپذیر نبود.

وی اضافه کرد : با تلاش نماینده شهرستان سه میلیارد ریال اعتبار دیگر جذب و به مبلغ مذکور اضافه شد ، تا پیمانکار برنده مناقصه بتواند قرارداداش را برای اجرای پروژه با وزارت ورزش وجوانان منعقد کند.

وی در پایان با بیان اینکه مدت زمان اجرای پروژه چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت آستارا ۵ ماه است ، اضافه کرد : این پروژه در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال درنیمه نخست سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان افزایش قیمت دولت مناقصه وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده گفت: پروژه‌های مصوب جهاد کشاورزی در سال 1402با اعتبار 19 میلیارد و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای اجرا می شودمدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: تملک دارایی سرمایه‌ای در واقع ساخت فضاهای جدیدی است که در آینده تبدیل به سرمایه‌های ملی می‌شوند و منابع تازه‌ای برای دولت‌ها فراهم می‌آورند.

هادی‌زاده افزود: پروژه‌های پیشنهادی جهاد کشاورزی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان، شامل احداث سردهنه زراعی، ایستگاه پمپاژ، شن ریزی جاده دسترسی بین مزارع، لایروبی آببندان و کانالهای لاینینگ انتقال آب است.

وی گفت: تاکنون 108 میلیارد و 275 میلیون ریال از این اعتبارات تخصیص یافت و تعدادی از پروژه‌ها به ‌بهره برداری رسید و تعدادی نیز در مرحله انعقاد قراداد و انتخاب پیمانکار برای اجرا است.

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴