Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی انتصاب‌ سرلشکر سلامی را به فرماندهی کل سپاه تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج؛ سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، طی پیامی انتصاب‌ سرلشکر پاسدار حسین سلامی را به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را که توسط فرمانده معظم کل قوا صورت پذیرفت، تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

  بسمه تعالی   برادر ارجمند سرلشکر پاسدار حسین سلامی   فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی   سلام‌علیکم   با صلوات بر محمد و آل محمد و احترام؛             اینجانب انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی  فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) به سمت فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مبیّن مراتب درایت، تعهّد و همچنین  مهر تأییدی بر تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های  مخلصانه شما می‌باشد را از سوی خود و آحاد بسیجیان تبریک عرض می‌نمایم.     جنابعالی از برادران ولایی، انقلابی، استکبارستیز و درعین‌حال فردی دانشمند و دارای نگاه عالمانه به مسائل کلان کشور، منطقه و جهان می‌باشید و انشالله در دوران مسئولیت شما شاهد ارتقاء توانمندی‌های همه‌جانبه و آمادگی در همه بخش‌ها و همچنین اعتلای بسیج به معنای واقعی بر اساس طرح جامع بسیج،  ابلاغی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در تمام عرصه‌ها خواهیم بود.   دوام توفیقات شما را در ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر (عج ا... تعالی فرجه الشریف) از محضر حق‌تعالی مسئلت دارم.       سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور   رئیس سازمان بسیج مستضعفین   انتهای پیام/    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی