Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت- ايرنا- مديرکل راه اهن شمال 2 گفت: قطار پنجم و سيزدهم ارديبهشت ماه از سمت رشت به مشهد و چهارم و دوازدهم نيز از سمت مشهد به رشت حرکت دارد .

علي خدايي روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا با اشاره به اينکه قطار رشت- تهران نيز به صورت روزانه در دو رام ( رفت و برگشت) در اين مسيرريلي برقرار است، افزود: قيمت بليت تهران رشت نيز بسته به پيک مسافر و استقبال از 41 هزار و 500 تا 51 هزار و 500 تومان متغير است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


** 131 نفر از افراد بومي در راه آهن رشت استخدام مي شوند
وي در ادامه از فراخوان جذب نيرو از هفتم تا بيست و يکم ارديبهشت ماه خبر داد و گفت: فراخوان جذب نيرو در راه آهن گيلان در سايت karasa.ir منتشر شده است که متقاضيان مي توانند از هفتم تا بيست و يکم ارديبهشت ماه ثبت نام کنند
علي خدايي با بيان اينکه قرار است 131 نفر از افراد بومي گيلان در راه آهن رشت جذب شوند افزود : اين افراد از طريق آزمون و با توجه به شرايط و رشته هاي تحصيلي در مشاغل مختلف جذب خواهند شد.
به گزارش ايرنا، راه آهن قزوين - رشت به صورت يک خطه، از ايستگاه سياه چشمه در شمال غرب قزوين و قبل از شهر تاکستان از خط آهن اصلي تهران - تبريز منشعب شده و با گذر از روستاهاي کوهين و شيرين سو در محدوده شهرهاي لوشان، منجيل، رودبار، رستم آباد و امامزاده هاشم ادامه مسير داده و به ايستگاه رشت مي رسد.
راه آهن قزوين - رشت 53 تونل به طول 22 کيلومتر دارد؛ همچنين بزرگترين پل راه آهن کشور به طول يک هزار و 430 متر روي سد منجيل ساخته و براي احداث اين خط ريلي حدود 9 کيلومتر پل بزرگ و 22 ميليون متر مکعب خاکبرداري و خاکريزي شده است.
نيمه اسفندماه گذشته راه آهن قزوين - رشت با حضور رئيس جمهوري و هيأت هايي خارجي، به طور رسمي افتتاح شد .
7296 /6030
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

کد خبر 6092862 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها