Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون بابایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 16 عصر روز گذشته یک جوان 33 ساله اهل روستای اندبیل از توابع بخش مرکزی خلخال با سقوط از صخره‌ ای از ارتفاعات مشرف به این رودخانه در حوالی تونل 8 در جاده اردبیل - سرچم در رودخانه قزل اوزن غرق شده است.
او اظهار داشت: برغم اینکه محل حادثه در خارج از حوزه استحفاظی این شهرستان است ولی با توجه به اهمیت موضوع و کمک به کار تیم های امداد و نجات شهرستان کوثر و یافتن جسد این جوان ، به محض اطلاع تیم ‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر از موضوع گروه های امدادی به اتفاق تیم ‌های امداد و نجات کوثر در به محل حادثه اعزام و در عملیات جستجو شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران خلخال اضافه کرد: تاکنون عملیات جستجو که از عصر روز گذشته آغاز شده بی نتیجه بوده و عملیات جستجو با بکارگیری گروه های بیشتر و استفاده از امکانات بهتر برای پیدا شدن غرق شده حادثه دیروز ادامه خواهد یافت.
بابایی گفت: منطقه و محل وقوع حادثه غرق شدن جوان اهالی خلخال محل تلاقی 2 رودخانه گیوی ‌چایی قزل اوزن معرف به چای قوشان است و حادثه زمانی اتفاق افتاد که 2 نفر از اهالی خلخال در حال برداشت ریواس از صخره ای و ارتفاعات اطراف این محل بودند که یکی از این 2 نفر پس از سقوط از ارتفاع به داخل رودخانه افتاده و ناپدید شده است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امداد و نجات امداد و نجات جمعیت هلال احمر چای شورای هماهنگی مدیریت بحران جوان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد

سید جواد یحیی‌زاده در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه احداث تونل الماس واقع در محور ارتباطی خلخال به اسالم که با حضور فرماندار تالش و جمعی از مسئولین استان‌های اردبیل و گیلان در محل کارگاه این پروژه برگزار شد افزود: عملیات حفاری تونل الماس از سمت خلخال در دست اجراست و به طور میانگین روزانه یک متر به پیش می‌رود.

او با بیان اینکه تاکنون ۴۵ متر از تونل اول ۲ کیلومتر حفاری شده است، گفت: در صورت رفع مشکل معارض از سمت گیلان توسط فرمانداری شهرستان تالش و با توجه به اعلام آمادگی پیمانکار مجری پروژه برای اجرای تونل از دو سمت خلخال و گیلان سرعت احداث تونل به چهار متر افزایش خواهد یافت.

فرماندار خلخال گفت: وجود حداقل ۲۰ واحد دامداری و یا مسکونی معارض در خروجی‌های تونل ۱ و تونل ۲ واقع در منطقه کرمان شهرستان تالش مانع از آغاز عملیات اجرایی در استان گیلان شده و بر اساس توافق به عمل آمده با فرماندار تالش و مسئولین این شهرستان به زودی زمینه رفع معارض و آغاز عملیات اجرایی تونل از سمت گیلان فراهم خواهد شد.

به گفته یحیی زاده عملیات اجرایی تونل حذف گردنه الماس از ششم مهرماه سال گذشته با برآورد ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز و بر اساس قرارداد منعقد شده باید ظرف ۴۸ ماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

او گفت: طول مسیر تونل شماره یک هزار و ۷۸۸ متر و طول تونل شماره دو ۲۸۸ متر است و ۲ هزار و ۵۰۰ متر مسیر راه جایگزین با هدف حذف نقاط حادثه خیز جاده احداث می‌شود.

یحیی زاده ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه در کنار حذف پنج قطعه حادثه خیز از طول مسیر راه ارتباطی خلخال به اسالم، هشت و نیم کیلومتر از مسیر ۷۵ کیلومتری خلخال تا شهر آسالم در استان گیلان کاهش می‌یابد.

همچنین در این جلسه موذنی فرماندار شهرستان تالش استان گیلان برای هرگونه همکاری جهت رفع مشکل معارض پروژه و فراهم شدن زمینه آغاز احداث تونل از سمت گیلان قول مساعد داد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال