Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@09:17:18 GMT

سیاه‌ترین روز دوران پسا-فرگی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۱۰۱

به گزارش پارس نیوز، 

این بدترین نمایش دوران پسا-فرگی بود. پنج سال پیش در یکشنبه عید پاک (ایستر)، شکست 0-2 در گودیسون پارک، اد وودوارد را بالاخره قانع کرد که دیوید مویز جانشین برگزیده سر الکس نیست. با اینکه شکست دیروز به هیچ وجه خط اخراج اوله گونار سولشر را با خودش به همراه ندارد، آن هم تنها سه هفته بعد از امضای قرارداد سه ساله‌اش با باشگاه، اما تک تک بازیکنان یونایتد باید نگران آینده‌شان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولشر بعد از بازی حتی نتوانست با سیاست همیشگی خودش از همه بازیکنانش دفاع کند و این نکته‌ای بسیار نگران کننده برای تیم است.

یکی از اولین بیانیه‌های سولشر برای بازیکنانش، بعد از اینکه در ماه دسامبر سال گذشته جانشین ژوزه مورینیو شد، این بود که هیچ تیمی نباید مقابل یونایتد بیشتر از آن‌ها بدود. بازی دیروز در حالی به پایان رسید که اورتونی‌های هشت کیلومتر بیشتر از یونایتدی‌ها دویده بودند.

 

این نمایش حتی در بازی دوستانه‌ای که قرار است در ماه می بین منچستر یونایتد و بایرن مونیخ، با حضور بازیکنانی که در فینال 1999 نوکمپ حاضر بودند، از جمله خود سولشر، هم قابل قبول نیست، چه برسد به بازی بسیار حساسی که سه امتیازش برای زنده نگه داشتن امیدهای کسب سهمیه چمپیونز لیگ حیاتی بود. بی‌جهت نبود که بعد از سوت پایان ویکتور لیندلوف و دیوگو دالو و اسکات مک‌تامنی سمت هوادارانشان رفتند و ازشان عذرخواهی کردند. این کمترین کاری بود که ازشان بر می‌آمد.

بدترین خبر برای هواداران یونایتد اینجاست که چند روز آینده می‌تواند حتی شکستی سنگین‌تر هم برایشان به همراه بیاورد. بعد از باخت 0-3 در خانه بارسلونا و شکست تحقیرآمیز 0-4 در گودیسون پارک، شاگردان سولشر چهارشنبه شب باید در اولدترافورد برابر منچستر سیتی قرار بگیرند. از تیم پپ گواردیولا که برای بازگشت به صدر جدول و افزایش فشار روی لیورپول نیاز به سه امتیاز این بازی دارد، کاملا بر می‌آید که این دنباله را ادامه دهد و پیروزی‌ای 0-5 در دربی منچستر به ثبت برساند.

جرمین جینس، هافبک سابق تاتنهام و کارشناس بی‌بی‌سی، با اینکه سولشر را بهترین گزینه برای رهبری یونایتد نمی‌داند، اما بر این باور است که روند شش باخت در هشت بازی اخیر، نه به خاطر نشستن او روی نیمکت، بلکه نتیجه طبیعی شش سال تصمیمات نادرست، یکی پس از دیگری است. باشگاه در این شش سال مربی پشت مربی عوض کرد، مربیانی که هرکدام در واکنش معکوس به نفر قبلی انتخاب شدند. میلیون میلیون پوند در این دوران خرج شد، بدون اینکه هیچ طرح و برنامه بلندمدتی در نظر باشد. تمدید قرارداد بازیکنان در این دوران هم صرفا بر اساس چند نمایش خوب انجام شد.

سولشر بعد از بازی مقابل اورتون ادعا کرد در یونایتد به موفقیت خواهد رسید. این ادعایی بلندپروازانه و متهورانه بود. نام‌های بزرگ و بسیار باتجربه‌تری از مربی 46 ساله نروژی، از جمله لویی ون گال و مورینیو، با همین هدف پا به اولدترافورد گذاشتند و نهایتا در این راه شکست خوردند. پس اگر ساختار باشگاه، خارج از زمین، تغییر نکند، امیدی به آینده سولشر نخواهد بود.

 

یونایتد به شدت به یک مدیر ورزشی نیاز دارد. با اینکه وودوارد از ابتدای فصل قصد خودش برای انتخاب بهترین گزینه برای این پست را اعلام کرده بود، اما در حالیکه فصل رو به پایان است، هنوز هیچ خبری در این زمینه نیست. یونایتد با تابستانی پر از رفت و آمد روبرو خواهد بود و می‌توان انتظار داشت حداقل پنج بازیکن از اسکواد اصلی تیم باشگاه را ترک کنند. با این حال هرچقدر هم وودوارد در تابستان دست به جیب شود، بازسازی این تیم با یک پنجره نقل و انتقالات محال به نظر می‌رسید.

سه روز بعد از نمایش فاجعه‌بار برابر اورتون، سولشر و تیمش باید برابر سیتی قرار بگیرند. نگرفتن سه امتیاز از دربی منچستر عملا به معنای به پایان رسیدن امیدهای تاپ فور برای شیاطین سرخ خواهد بود، هدفی که البته بسیار سخت و دشوار برای تیمی که 437 دقیقه است در جریان بازی‌ها گل نزده و 11 بازی بدون کلین شیت را پشت سر می‌گذارد، به نظر می‌آید.

نگران‌کننده‌ترین نکته اما اینجاست که با وجود این نمایش‌های غیر قابل قبول در زمین، مشکل بزرگ‌تر برای باشگاه منچستر یونایتد، خارج از خود زمین فوتبال است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی منچستر یونایتد بارسلونا جدول زمین بارسلونا بازنشستگی بازی بایرن مونیخ منچستر یونایتد پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد