Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:17:41 GMT

حضور ۲۵ محقق سوئیسی در رویداد ایده شوی حوزه حمل‌ونقل

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۱۲۰

حضور ۲۵ محقق سوئیسی در رویداد ایده شوی حوزه حمل‌ونقل

نخستین رویداد "ایده شو"ی تخصصی بین‌المللی با محوریت حمل‌ونقل و برنامه‌ریزی شهری اصفهان، ۱۲ اردیبهشت ماه جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سیما فاخران، مدیر مرکز روابط بین‌الملل دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: سمینار علمی مشترک با موضوع شهر و راه آهن با حضور ۲۵ نفر از استادان دانشگاه ETH زوریخ به عنوان یکی از برترین دانشگاه‌های اروپا، ۷ الی ۱۲ اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاخران افزود: استادان سوئیسی حاضر در این سمینار، متخصصانی هستند که پس از چندین تجربه مدیریتی در حوزه‌های مرتبط برای تبادل تجربیات و به‌روز رسانی اطلاعات علمی خود به دانشگاه بازگشته و دوره‌ای را با عنوان کارشناسی ارشد مطالعات پیشرفته در رشته مربوطه می‌گذرانند و در پایان این دوره به مطالعه موردی و حل مشکل واقعی در یکی از کشورهای در حال توسعه به عنوان پروژه نهایی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در این رویداد حدود ۴۰ نفر از استادان و دانشجویان دانشگاه‌های دولتی اصفهان، دانشگاه تهران و دانشگاه مازندران نیز حضور خواهند داشت، تصریح کرد: در نخستین رویداد ایده شوی تخصصی بین‌المللی دانشگاه صنعتی اصفهان، پژوهشگران ایرانی و سوئیسی در قالب گروه‌هایی از دوکشور به مطالعه و بازدید از پروژه‌های مختلف و بررسی چالش‌های حوزه حمل و نقل و برنامه‌ریزی شهری اصفهان خواهند پرداخت.

مدیر مرکز روابط بین‌الملل دانشگاه صنعتی اصفهان اضافه کرد: در پایان این دوره هر گروه، با بهره‌مندی از راهنمایی استادان ایده‌ای نوین به منظور حل چالش‌های موجود در حوزه حمل و نقل و برنامه‌ریزی شهری اصفهان ارائه خواهد کرد.

فاخران گفت: در مراسم اختتامیه این سمینار، نخستین ایده شوی تخصصی بین‌المللی با حضور مسئولین استان، مدیران بخش خصوصی، حامیان مالی، استادان و دانشجویان برگزار خواهد شد تا ضمن داوری ایده‌های ارائه شده، فرصتی برای حمایت از ایده‌های برتر ایجاد شود.

وی افزود: این رویداد علمی ضمن ایجاد زمینه‌ای برای تبادل تجربیات و ارائه ایده‌های دانشجویان، فرصتی برای ایجاد همکاری‌های علمی بین‌المللی برای محققان و استادان ایرانی و نیز دریافت خدمات مشاوره‌ای برای مسئولین شهری ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایده شو حمل و نقل دانشگاه صنعتي اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجتی سبحان، دبیر اجرایی برگزاری رویداد استارتاپی شتاب با اشاره به اینکه فراخوان رویداد شتاب ویژه استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نو در آذر سال گذشته به مراکز علمی و آموزشی ارسال شد، گفت: ۱۳۸ ایده در این فراخوان شرکت کردند که در نهایت در ۲ دوره داوری ۱۴ صاحب ایده به این رویداد ۳ روزه دعوت شدند.

وی با بیان اینکه این رویداد در حوزه فناوری اطلاعات و صنایع خلاق برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این رویداد بر ۲ موضوع ارائه نمونه اولیه محصول -همان سایت است - و همچنین نحوه ارائه خود در روز اختتامیه کار کنند.

دبیر اجرایی این رویداد از برگزاری اختتامیه آن در روز ۹ اردیبهشت خبر داد و گفت: تمامی صاحبان ایده و کسب و کار‌هایی که بتوانند امتیاز‌های لازم را در این رویداد سه روزه به دست آورند می‌توانند از تسهیلات مالی و تجهیزاتی پارک علم و فناوری استفاده و در آینده شرکت خود را تاسیس کنند.

دیگر خبرها

  • ادامه سرکوب و اخراج استادان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»