Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@03:01:21 GMT

۵۴ هزار دانش‌آموز خوزستانی سیل‌زده هستند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۶۶۸

۵۴ هزار دانش‌آموز خوزستانی سیل‌زده هستند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، محمد محسن بیگی امروز دوشنبه، دوم اردیبهشت ماه در جلسه شورای مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی کشور اظهار کرد: شورای مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی کشور به عنوان خیرین مدرسه یار با تمام توان به کمک آموزش و پرورش خوزستان در حوزه مدیریت آسیب‌های ناشی از سیلاب آمده‌اند.

وی با بیان اینکه اقدامات باید در سه حوزه نوسازی فضاهای آموزشی، تأمین تجهیزات و کمک به فرهنگیان و دانش آموزان سیل زده قرار گیرد، توضیح داد: در سیلاب خوزستان بالغ بر ۱۲۰ مدرسه به زیرآب رفته‌اند و همچنین ۵۴ هزار دانش آموز خوزستانی در ۱۰ منطقه استان، سیل زده و نیازمند توجه ویژه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش افزود: ۲۰۵ فرهنگی خوزستانی نیز در سیل درگیر هستند که باید با استفاده از ظرفیت مؤسسان مراکز و مدارس غیردولتی نسبت به ارائه بسته‌های حمایتی به این افراد اقدام شود.

محسن بیگی در ادامه با اشاره به وجود ۱۶ هزار دانش آموز سیل زده پایه دوازدهم، توضیح داد: کمک‌ها به این دانش آموزان در دو حوزه تقویت بنیه علمی امتحانات نهایی و نیز ارتقای وضعیت آمادگی کنکور اجرایی خواهد شد. در این بخش نیز مؤسسان مراکز غیردولتی کشور اعلام آمادگی کردند.

وی در پایان یادآور شد: کمک به بازسازی فضاهای آموزشی تخریب شده در سیلاب و نیز حمایت از فرهنگیان و دانش آموزان سیل زده، اولویت اول وزارت آموزش و پرورش کشور است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل مناطق سیل زده دانش آموز ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل

به گزارش همشهری آنلاین احمد محمودزاده گفت: آن چیزی که در آموزش و پرورش مهم است محیط کلاس، معلم و دانش‌آموز است و ما پیگیر این هستیم که معلمان حضور ثمربخشی در کلاس‌های درس داشته باشند.

وی افزود: در بازنگری قانون در رویکردهای حمایتی و نظارت بر مدارس غیردولتی، نگاه ویژه‌ای به معلمان مدارس غیردولتی داشته‌ایم. سال‌ها در حق این معلمان اجحاف شده بود و نوعا معلمان در قالب قانون کار، مانند کارگر بودند در حالی که معلم کارگر نیست و بخشی از حضور معلم در کلاس درس و بخشی در محیط‌های یادگیری است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش کردیم ۴۴ ساعت معلمان کاهش یابد و در مجموع به ۳۰ ساعت رسیدیم و این موضوع ابلاغ شده است. بنابراین از امسال معلمان مدارس غیردولتی ۳۰ ساعت کار می‌کنند و با این ساعات فعالیت نیز بیمه آن‌ها کامل خواهد بود.

کد خبر 848925 برچسب‌ها خبر مهم معلمان

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • بازی محل رشد خلاقیت دانش آموز است
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم