Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@22:25:55 GMT

سپاه پاسداران امیدی برای مستضعفان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۳۸۵۸

سپاه پاسداران امیدی برای مستضعفان

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، انقلاب اسلامی ایران در بهمن 57 به پیروزی رسید و چند ماه بعد از این پیرزوی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال 58 به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) با هدف حفاظت و حراست از انقلاب  تاسیس شد.

 

با تشکیل سپاه نیروهایی مخلص و مومن وارد این نهاد شدند تا برای پیشبرد اهداف انقلاب گام های مهمی بردارند تا جایی که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح در برابر دشمن ایستادند و بسیاری از رزمندگان جان خود را تقدیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از همان ابتدا سپاه پاسداران در برابر همه توطئه ها و تهدیدهای داخلی و خارجی که علیه نظام صورت می گرفت به خوبی ایستاد و نقشه های شوم دشمنان و ضدانقلاب را خنثی کرد.

 

ولایتمداری و استکبار ستیزی از مهمترین ویژگی های نیروهای مسلح در سپاه پاسداران است که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همواره در این مسیر حرکت کرده و روز به روز برای پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی تلاش می کند.

 

در طول چهار دهه ای که از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد، سپاه به خوبی نقش خود را ایفا کرده و دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته که این امر دشمن را بسیار عصبانی کرده است.

 

دشمنان از اقتدار سپاه نگران هستند و به همین دلیل چند روز پیش در اقدامی خصمانه آمریکا، سپاه را در لیست تروریستی قرار داد که این اقدام ترامپ نشان دهنده ضعف و ناتوانی دشمن بود.

 

 

با این اقدام محبوبیت سپاه دوچندان شد تا جایی که بسیاری از افراد با پوشیدن لباس سبز سپاه حمایت و علاقه خود را به این نهاد مقدس نشان دادند و به دشمن اعلام کردند که با این اقدامات راه به جایی نخواهد برد.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در طول این سالها نه تنها در حفاظت و حراست از انقلاب و آرمانهای انقلاب ایستاده بلکه امیدی برای مستضعفان بوده و هر جایی که نیاز به حضور بوده، حضور یافته و نور امید را در آن مناطق روشن کرده است.

 

در بسیاری از حوادث مانند سیل و زلزله نیروهای سپاه دوشادوش نیروهای امدادی در صحنه حاضر شده و رنج و غم مردمان سیل زده و  زلزله زدگان را با حضور و کمک رسانی کاهش داده اند.

 

همچنین نیروهای سپاه در سوریه به عنوان مدافعان حرم برای دفاع از اسلام و قرآن حضور یافتند و در این راه جان خود را تقدیم کردند اما اجازه ندادند دشمن به هدف خود برسد.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سازندگی نیز پیشقدم بوده و هر جایی که نیاز بوده برای سازندگی و آبادانی گام های موثری برداشته است.

  

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد