Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@23:57:18 GMT

مدارس ابتدایی تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۴۰۵۶

مدارس ابتدایی تعطیل شد

مدارس ابتدایی برخی از شهرستان های آذربایجان غربی به دلیل بارش برف تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، مدارس ابتدایی برخی از شهرستان های آذربایجان غربی، امروز(2اردیبهشت) بدلیل بارش شدید برف تعطیل شد.

 

مدارس ابتدایی شهرستان های چالدران، ارومیه و خوی در دو نوبت صبح و ظهر بدلیل بارش برف تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین بنا به اطلاعیه آموزش و پرورش آذربایجن غربی ، مدارس منطقه انزل، سیلوانا و بخش قطور شهرستان خوی نیز امروز در نوبت بعدازظهر تعطیل اعلام شده است.

 

گفتنی است، آذربایجان غربی در منطقه ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه آن حدود 340 میلی متر است؛ بارش ها در این استان از آبان ماه شروع می شود و تا اوایل خرداد هر سال ادامه می یابد.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان جشن نیمه شعبان امام زمان عج خبرگزاری شبستان روز ارتش کانون مساجد مسجد مقدس جمکران سیل لرستان نماز جمعه تعطیلی مدارس بارش برف آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید بارش‌ها؛ آغاز موج جدید بارش‌های بهاری در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، گیلان، زنجان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی چهارمحال و بختیاری، ایلام، شمال و شرق خوزستان، جنوب مرکزی، جنوب همدان و ارتفاعات و دامنه استان‌های مازندران، تهران و البرز رگبار باران، رعد و برق، تگرگ، صاعقه، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در نواحی مستعد گرد و خاک خواهیم داشت.

سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت در شمال آذربایجان شرقی، شمال و غرب آذربایجان غربی، دامنه ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، مازندران و گیلان، لرستان، نوار غربی چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب کردستان، غرب کرمانشاه، نیمه شمالی ایلام و شمال شرق خوزستان، اردبیل شاهد بارندگی خواهیم بود.

لغزندگی جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی از پیامدهای احتمالی این سامانه است.

پرهیز از سفرهای غیر ضروری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی از توصیه‌های سازمان هواشناسی است.

کد خبر 6097716 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تشدید بارش‌ها؛ آغاز موج جدید بارش‌های بهاری در سطح کشور
  • هشدار سیل و طوفان و تگرگ به ۱۸ استان | تهران در خطر بارش‌های سیل‌آسا
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • بارش شدید باران و سیلابی شدن شهر دیزج دیز + فیلم
  • بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی
  • هشدار هواشناسی نسبت به بارش رگبار و رعد و برق
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • بارش باران بهاری در شهرستان پلدشت