Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقی مسکینی روز دوشنبه در بازدید از راه های روستایی بخش مرکزی مراغه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای بهسازی نهرهای پایین دست این رودخانه ها که در روستاهای نرج آباد و خانقاه واقع شده، این مسیرها لایروبی شده و جدول های بزرگ بتنی برای تسهیل در رفت آمد کشاورزان نصب خواهد شد.
وی با اشاره به رهاسازی بخشی از آب پشت سد علویان گفت: برای تامین نیاز کشاورزان روستاهای پایین دست، در حال حاضر 10 مترمکعب در ثانیه رها سازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدار مرکزی مراغه نیز در این بازید با تاکید بر رفع مشکل تردد در مسیر روستاهای خرمازرد به آهق گفت: هم اکنون ماشین آلات سنگین راهسازی برای تعریض این مسیر روستایی آماده شده و در روزهای آینده این طرح آغاز می شود.
حکیمه انتظاری با بیان اینکه عرض این جاده روستایی 6 متر است افزود: با اجرای طرح تعریض، عرض این مسیر روستایی به 24 متر افزایش یافته و مشکل تردد روستاییان منطقه مرتفع می شود.
وی ادامه داد: این طرح با مشارکت مردمی و دهیاری های روستاهای خرمازرد و آهق و نیز بخش خصوصی انجام می شود.
انتظاری اضافه کرد: با تلاش ها و پیگیری های فرماندار و معاونت عمرانی فرمانداری، 150 میلیون تومان اعتبار نیز برای آسفالت ریزی این مسیر در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب شده و طرح در مرحله برگزاری مناقصه برای مشخص شدن پیمانکار است.
بخش مرکزی مراغه با 74 روستا دارای 68 هزار نفر جمعیت بوده که تمامی روستاها دارای شورای اسلامی با 245 نفر عضو و 57 روستای این بخش نیز دارای دهیاری است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان شرقی بخش خصوصی جدول شورای اسلامی مناقصه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی