Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: سامانه جدید هوای سرد از چهارشنبه وارد استان می‌شود که سبب کاهش دما و یخبندان در استان البرز می‌شود. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

منصور رحمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: بررسی آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از گذر متناوب ناپایدار و کم‌دامنه سطوح میانی از منطقه البرز مرکزی است که پیامد آن از ظهر امروز رعد و برق، بارندگی و رگبار پراکنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پاره‌ای از نقاط به ویژه در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی استان البرز، بارشها به صورت تگرگ و برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز تصریح کرد: سامانه جدید هوای سرد از چهارشنبه وارد استان می‌شود که سبب کاهش دما و یخبندان در استان البرز می‌شود.

توصیه‌های هواشناسی به باغداران و کشاورزان؛ دمای هوای خراسان شمالی 10 درجه سردتر می‌شودهشدارهواشناسی درباره وقوع رواناب و کاهش دما خراسان جنوبی از اواسط هفته جاریکاهش دمای هوای اردبیل ادامه دارد؛ کشاورزان و باغداران توصیه‌های هواشناسی را جدی بگیرند

وی ادامه داد: آخر هفته یخبندان و هوای سرد در استان و در ارتفاعات با بارشهای برف و یخبندان پیش بینی می‌شود.

رحمانیان خاطرنشان کرد: به  مسافرانی که از جاده‌های کوهستانی عبور می کنند توصیه می‌شود تمهیدات لازم  و به ویژه همراه داشتن لباس گرم را در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/ن

R41451/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی قم،براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی،  فعالیت سامانه بارشی تا ظهر امروز چهارشنبه ادامه می‌یابد و از عصر این روز به تدریج با ورود هوای پایدار، از میزان ابر‌ها کاسته خواهد شد.

روز‌های پنج‌شنبه و جمعه آسمان صاف و وزش باد ملایم خواهد بود.

 دمای هوا از روز پنج‌شنبه به بعد روند افزایشی خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • افزایش ابر در مشهد از عصر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای البرز گرم می‌شود
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت