Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@02:22:44 GMT

شاگردان منصوریان به دنبال بهترین آمار صعود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۴۴۰۰

شاگردان منصوریان به دنبال بهترین آمار صعود

ذوب آهنی ها در صورتی که فردا بتوانند با برتری برابر الوصل امارات به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنند پنجمین حضور خود در مرحله بعدی رقابت ها را به ثبت خواهند رساند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان علیرضا منصوریان باید عصر روز آینده در اولین دیدار دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الوصل امارات بروند و البته در این میان در صورتی که بتوانند برابر رقیب خود به برتری برسند می توانند راهی مرحله بعدی بازی های لیگ قهرمانان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته جالب درباره ذوبی ها اینکه آنها در صورت صعود در دیدار برابر الوصل، می توانند پنجمین حضور خود در مرحله حذفی بازی ها را جشن بگیرند. آنها پیش از این چهار بار موفق به صعود شده بودند و حالا می توانند آمار خود را حتی بهتر از قبل کنند و به میانگین 71 درصد صعود در دوره هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند دست پیدا کنند.


آنها اولین بار در سال 2004 در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کردند اما در مرحله گروهی حذف شدند. سبزپوشان برای دومین بار در سال 2010 توانستند در این دیدارها حضور پیدا کنند و البته به یکی از بهترین نتایج تیم های ایرانی حاضر در این بازی ها دست پیدا کنند. شاگردان وقت منصور ابراهیم زاده در آن دوره از رقابت ها توانستند به عنوان نایب قهرمانی بازی ها دست پیدا کنند.


سبزپوشان که دیگر موفق شده بودند خود را به آسیا برسانند در سال 2011 باز هم راهی لیگ قهرمانان آسیا شدند و توانستند تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز بالا بروند اما در نهایت موفق به ادامه صعود نشدند. چهارمین حضور ذوبی ها به سال 2016 بر می گردد و این تیم نیز توانست باز هم از گروه خود بالا بیاید اما در نهایت در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها کنار رفتند.


اما اصفهانی ها در دور بعدی رقابت ها هم توانستند خود را به این بازی ها برسانند اما با ناکامی به کار خود پایان دادند و در همان مرحله گروهی عطای ادامه حضور در رقابت ها را به لقایش بخشیدند. در سال 2018 نیز ذوب آهنی ها که خود را به یکی از پایه های لیگ قهرمانان آسیا تبدیل کرده بودند توانستند بازیهای مرحله گروهی را با موفقیت به پایان برسانند اما در دور یک هشتم رقابت های لیگ قهرمانان با استقلال تهران روبرو شدند و در نهایت نیز با یک پیروزی و یک شکست برابر این تیم از ادامه حضور در بازی ها بازماندند.

لیگ قهرمانان آسیا علیرضا منصوریان (سرمربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود

به گزارش “ورزش سه”، شریفی که  بعد از درخشش در سپاهان و تراکتور در ادامه پیراهن پرسپوليس را به تن کرده بود و زننده گل‌های حساسی برای این تیم بود، در نهایت با تصمیمی جالب راهی لیگ آذربایجان شد.

حضور کوتاه مدت در لیگ آذربایجان و تیم سومقائیت در نهایت با بازگشت این مهاجم همراه شد و تصمیمات عجیبی را از سوی وی برای انتخاب مقصدهای بعدی‌اش به همراه داشت . او در این فصل در تیم قعرنشین و پرماجرای خوشه طلایی کار را استارت زد اما توانست با درخشش و گلزنی در این تیم، مورد توجه فجرسپاسی که بار دیگر عزم صعود و بازگشت به لیگ برتر را دارد، قرار گیرد.

مهدی شریفی با حضور در فجرسپاسی بار دیگر در نقش گلزن در جمع شاگردان مهدی رجب زاده ظاهر شده و طی دیدارهای اخیر با  ۶ گل زده سهم زیادی در مسیر هدف کاکوها به خود اختصاص دهد. این بازیکن البته در جام حذفی نیز ۲ گل برای فجر به ثمر رساند تا نشان دهد انتخاب رجب زاده برای حضور در این تیم بی‌جهت نبوده است.

فجرسپاسی که روزگاری به گربه سیاه تیم‌های لیگ برتری تبدیل شده بود، اکنون چند فصلی است که در تلاش برای بازگشت است و این هفته نیز دربی جذاب شیراز مقابل شهر راز و شاگردان ستار‌ زارع را پیش‌رو دارد و باید دید شریفی که هفته گذشته یک گل تماشایی مقابل خیبر به ثمر رسانده، در این دربی چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد