Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@16:27:51 GMT

قطار توسعە کردستان با سفر رئیس جمهور سرعت می گیرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۴۶۲۸

قطار توسعە کردستان با سفر رئیس جمهور سرعت می گیرد

بە گزارش پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا روز دوشنبه در اولین جلسه اداری کردستان در سال جدید به سفر روز چهارشنبه دولت تدبیر و امید اشاره کرد و اظهار داشت: اولین سفر رسمی رئیس جمهور به استان ها به کردستان انجام می شود که حایز اهمیت فراوان است.
وی سفر رئیس جمهور به کردستان را از بعد بین المللی مهم توصیف کرد و افزود: قطعا حضور رئیس جمهور مورد توجه رسانه های خارجی قرار می گیرد و استقبال باشکوه از رئیس جمهور پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرادنیا اضافه کرد: مردم کردستان همواره مهمان نواز بوده اند و این امر را در استقبال از رئیس جمهور همانند گذشته تکرار می کنند و علیرغم همه محدودیت های مالی تصمیمات بسیار خوبی برای کردستان گرفته شده که خود دکتر روحانی آنها را اعلام می کند.
وی افزود: با توجه به مصوبات قبل از سفر می توانم بگویم با سفر رئیس جمهور قطار توسعە کردستان سرعت بیشتری می گیرد.
استاندار کردستان در ادامە سخنان خود بە نامگذاری سال جدید بە سال رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و مشکلات پیش روی تولید و سرمایە گذاری اشارە کرد و اظهار داشت: وظیفه همه مدیران و بانک ها است که با همه توان موانع تولید را بر طرف کنند.
مرادنیا با بیان اینکه در استان هر کسی به سهم و توان خود باید آستین همت را برای تولید و اشتغال آفرینی بالا بزند افزود: لازم است مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها وظایف خود را در رونق تولید و برطرف کردن موانع مشخص و اولویت بندی کنند.
وی در ادامه به بحران سیل در اوائل سال نو در برخی استان های کشور اشاره کرد و ضمن قدردانی از زحمات نیروهای نظامی و دستگاه های خدمات رسان گفت: از مردم و همه دستگاه ها تشکر می کنم و لازم است مدیران کمک های مجموعه های خود به سیل زدگان را مورد تاکید دوباره قرار دهند.
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور روز چهارشنبه پنج اردیبهشت به کردستان سفر می کند؛ وی پیشتر 2 بار در سال های 1394 و 1396 به این استان سفر کرده بود.
3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان های کشور اشتغال حسن روحانی دستگاه های اجرایی رهبر معظم انقلاب اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه تهران: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛سید محمد مقیمی, رئیس دانشگاه تهران در حمایت از تجمعات دانشجویی در آمریکا و اروپا و در واکنش به سرکوب اعتراضات گسترده در ده‌ها دانشگاه آمریکا گفت: امروز اعتراض های ماه‌های اخیر مردم جویای نور و بری از ظلمت در کشورهای حامی رژیم خونخوار صهیونیستی، دیگر محدود به تظاهرات مردم در خیابان‌ها نیست بلکه با شکلی منسجم‌تر، خود را در قالب شکل‌گیری و گسترده شدن اعتراضات و تجمعات دانشجویی در قلب آمریکا و کشورهای اروپایی نشان می‌دهد؛ اعتراضاتی که بی‌شک با ورود اساتید و دانشجویان، لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیسم انداخته است.
مقیمی افزود:گسترده شدن اعتراضات در ده‌ها دانشگاه آمریکا و کشیده شدن زبانه‌های آن به دانشگاه‌هایی در انگلیس و فرانسه، با خطاهای محاسباتی که از طرف حکام این کشورها در قبال این حرکت صورت می‌گیرد، رژیم صهیونیستی و ایادی آن را در باتلاقی به مراتب دهشتناک‌تر و عمیق‌تر از آنچه در آن فرو رفته‌اند، می‌بلعد؛ و تازه این آغاز ماجراست.
رئیس دانشگاه تهران افزود: دانشجویان عدالت‌خواه و استادان پیشگام آزادی در آمریکا و اروپا؛ پیام ما را دریافت کنید، از پای ننشینید، رهایی هزینه دارد, ما دانشگاهیان ایران اسلامی به برکت خون شهیدان‌مان، آزادانه آرمان آزادی فلسطین را فریاد می‌زنیم؛ باشد که با ایستادگی و رادمردی، همپای همه آزادی‌خواهان جهان، سرافرازانه در جشن آزادی، شکرگزار باری تعالی باشیم، به یکدیگر سلام دهیم و به ارواح شهدای مقاومت درود فرستیم.

دیگر خبرها

  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید/ قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • رئیس دانشگاه تهران: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید