Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@07:49:03 GMT

لرستان یک سوئیس کوچک است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۴۷۶۰

لرستان یک سوئیس کوچک است

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری لرستان، محسن هاشمی در دیدار استاندار با شورای اسلامی شهر تهران در محل استانداری افزود: با توجه به ظرفیت های این استان، نیاز به تشویق سرمایه‌گذاران داریم و می‌توان نقدینگی‌ها را جذب فعالیت‌های مولدی کرد که توان ایجاد اشتغال دارند.
وی با بیان اینکه در کنار مردم لرستان هستیم، اظهار داشت: این استان پتانسیل‌هایی بالایی در زمینه گردشگری و کشاورزی دارد که باید مورد حمایت سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مجموعه فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر تهران عمل به وظایف انسانی و اسلامی بوده و منتی بر دیگران نیست.
هاشمی گفت: از ابتدای سیل در استان گلستان اقدامات ویژه‌ای را آغاز کردیم و نیروها در این مناطق مستقر شدند و هم‌اکنون این امدادرسانی‌ها ادامه دارد که با پایان فعالیت در گلستان، می‌توانیم تمرکز بیشتری روی لرستان و خوزستان داشته باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران هدف از سفر به لرستان را بازدید از فعالیت‌های عناصر شهرداری در مناطق سیل‌زده عنوان کرد و ادامه داد: روز گذشته از خوزستان بازدید کردیم و دشت آزادگان به همراه چهار شهر دیگر در اختیار شهرداری تهران قرار گرفته است.
هاشمی با بیان اینکه 130 هزار نفر را تحت پوشش قرار داده‌ایم و کمک‌هایی به شهر اهواز داریم، گفت: در گلستان نیز آق‌قلا و گمیشان به ما محول شده و نیروهای ما از دو هفته پیش در پلدختر هم مستقر هستند.
وی افزود: از قبل مصوبه‌ای در شورای اسلامی شهر تهران داشتیم که برای کمک به سیل‌زده‌ها تنظیم و در این راستا 100 میلیارد ریال نیز تصویب شده است.
وی تصریح کرد: به همت رئیس شورای عالی استان‌ها برنامه‌ریزی‌های بعدی را برای امدادرسانی‌ها خواهیم داشت که باید بررسی کنیم تا چه حد امکان کمک‌رسانی وجود دارد.
هاشمی با بیان اینکه قرار است بودجه ویژه‌ای به این موضوع اختصاص یابد، گفت: طی مکاتبه دکتر روحانی با مقام معظم رهبری برداشت 2 میلیارد یورو از صندوق ارزی رقم قابل توجهی است که هنوز قطعی نشده و در صورت نهایی شدن کمک شایانی به بازسازی‌ها خواهد کرد.
وی همچنین با تبریک ایام شعبانیه اظهار داشت: بحث مهدویت به جبران بی‌عدالتی‌ها و نابسامانی‌ها و کمک به منجی عالم بشریت که همان رسیدن به کمال است معطوف می‌شود که هدف همه ما همین موضوع است.
وی با بیان اینکه هدف نهضت جمهوری اسلامی و امام خمینی(ره) نیز همین موضوع بوده ادامه داد: ایشان به ما یاد دادند که در دوران غیبت ساکت ننشینیم و تلاش کنیم تا فضا مهیای ظهور امام زمان(عج) شود.
هاشمی بیان کرد: امیدواریم همگی وظیفه خود را در مقابل انقلاب اسلامی انجام دهیم تا به تکالیفمان در اهداف مهدویت عمل کرده باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: تبلور فعالیت‌هایی که انجام دادیم طی این مدت در سیل‌های اخیر کشور نشان داده شد و شیعیان امام زمان(عج) به وظایف خود در راستای کمک به انسان‌ها پایدار بودند.
بر اثر سیل روز دوشنبه 12 فروردین ماه، رودخانه های خرم آباد و کشکان طغیان کردند که این طغیان باعث خسارات سنگین به مردم شهرهای خرم آباد، نورآباد، دوره، معمولان و پلدختر شد.
هم اکنون امدادرسانی هوایی و زمینی توسط امداد رسانان استان و سراسر کشور در مناطق سیل زده در حال انجام است.
برآورد اولیه خسارت سیل اخیر در لرستان بیش از 37 هزار میلیارد ریال است و تاکنون 15 نفر در این سیل جان خود را از دست داده اند.
7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ایجاد اشتغال شورای اسلامی شهر تهران شیعیان مقام معظم رهبری نقدینگی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه ها اقدام می کنند.

بیگی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره برداری رسیده و ۱۱جایگاه دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این اقدام می تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف های طولانی برای سوخت گیری، کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست