Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:39:06 GMT

داعشی ها در استان نینوا دست به جنایت می زنند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۴۹۳۵

داعشی ها در استان نینوا دست به جنایت می زنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «احمد الجربا» نماینده استان نینوا در پارلمان عراق تاکید کرد: عناصر داعش اقدام به ربودن شهروندان عراقی و حمله به برخی روستاهای استان نینوا می کنند.

وی در ادامه افزود: ما از «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر عراق می خواهیم تجهیزات نظامی به مناطق «البعاج»، «تل عبطه» و «الحضر» ارسال کند چرا که در این مناطق شاهد اقدامات جنایتکارانه داعش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجربا تاکید کرد: اوضاع مناطق غربی استان نینوا بی ثبات است چرا که ساکنان برخی روستاها به دلیل اقدامات داعش مجبور به ترک خانه های خود شده اند.

وی تصریح کرد: به دلیل نبود نیروهای نظامی وابسته به وزارت دفاع عناصر داعشی دست به این جنایات می زنند. نباید بگذاریم حوادث سال ۲۰۱۴ و حضور داعش در استان نینوا تکرار شود.

کد خبر 4597145

منبع: مهر

کلیدواژه: داعش عراق استان نینوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه ای افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب پنج جنایت علیه ساکنان نوار غزه شد که در نتیجه این جنایات ۴۷ نفر شهید و ۶۱ نفر مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه افزود: به این ترتیب از هفتم اکتبر ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه تاکنون ۳۴ هزار و ۵۳۵ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۷۰۴ نفر زخمی شدند.

گفتنی است؛ پس از گذشت ۲۰۷ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۷ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه