Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه گاردین در گزارشی تحت عنوان «نکبت اخلاقی ترامپ منجر به برکناری وی از قدرت خواهد شد، نه استیضاح» نوشت: موضوع همکاری‌های «با ایما و اشاره» ترامپ با روسیه هنوز به قوت خود باقیست. این روز‌ها همه جا این سئوال مطرح است که چرا ترامپ نخستین بار با شنیدن خبر انتصاب یک بازرس ویژه مامور تحقیق درباره این انتخابات بسیار برآشفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکایی‌ها از خود می‌پرسند اگر ترامپ مرتکب کار خلافی نشده بود چرا آن زمان اینگونه از تحقیقات بازرس مولر عصبانی و برآشفته بود؟ به همه این‌ها باید شهادت خود مولر در کنگره و تحقیقلات خود کنگره درباره ترامپ را نیز اضافه کرد.

این گزارش می‌افزاید: بیایید واقع بین باشیم. ترامپ با استیضاح از سمت خود برکنار نمی‌شود. درباره هیچ رئیس جمهوری چنین اتفاقی نیفتاده است. با داشتن مجلس سنایی که جمهوریخواهان در آن اکثریت دارند احتمال استیضاح ترامپ زیر صفر خواهد بود. این بدین معناست که ترامپ باید بر اساس همان سنت قدیمی یعنی انتخابات ریاست جمهوری که نوزده ماه دیگر برگزار می‌شود از سمت خود کنار برود.

پرسش اینجاست که آیا گزارش مولر و همه جنجال‌هایی که اطراف ترامپ را احاطه کرده است، در نهایت بر نتایج انتخابات بعدی تاثیر خواهد داشت یا خیر؟ اغلب مردم آمریکا دیدگاه چندان مثبتی به ترامپ ندارند. وی در تاریخچه نظرسنجی‌های موسسه گالوپ تنها رئیس جمهوری به شمار می‌رود که هرگز برای یک روز از دوره ریاست جمهوری خود از حمایت اکثریت برخوردار نشده است.

ولی به نظر نمی‌رسد گزارش مولر موجب شود در چهل درصد آرای طرفداران ترامپ خللی ایجاد شود. بنابراین چگونه می‌شود بر آرای یازده یا دوازده درصدی که ممکن است در نتیجه انتخابات تعیین کننده باشند تاثیر گذاشت؟ پاسخ این است: افشای انحطاط و کثافت کاری‌های اخلاقی ترامپ. چرا که برای آمریکایی‌ها شخصیت و ویژگی‌های اخلاقی رئیس جمهور از اهمیت زیادی برخوردار است.

حتی اگر گزارش مولر برای تعقیب قانونی رئیس جمهور برمسند قدرت از ادله کافی برخوردار نباشد، ولی اتهامات ویران کننده‌ای علیه شخصیت ترامپ مطرح می‌سازد. این گزارش فاش می‌کند ترامپ یک دروغگوی بالفطره است. وی ادعا کرده بود هرگز از جیمز کومی، رئیس اف بی آی نخواسته بود به وی وفادار باشد در حالیکه خواسته بود. ترامپ ادعا می‌کند هرگز دان مک گان، مشاور کاخ سفید را برای اخراج مولر تحت فشار نگذارده بود، در حالیکه در گزارش مولر تصریح شده تحت فشار گذارده بود. ترامپ حتی درباره دعوت از کومی برای صرف شام دروغ گفته بود و ادعا می‌کرد کومی وی را دعوت کرده بود.

ترامپ دیگران را دروغگو توصیف می‌کند در حالیکه خودش به زیردستانش دروغ می‌گوید. وی رفتار وحشتناکی با آن‌ها دارد و حقایق را از آن‌ها پنهان می‌کند و به آن‌ها دستور می‌دهد تا کار‌های خلاف انجام دهند. عملکرد وی مانند دزد‌ها و راهزن هاست و همه را به لاپوشانی حقایق دعوت می‌کند. در گزارش مولر تصریح شده تعدادی از کارکنان ترامپ در کاخ سفید و کابینه که تهدید کرده بودند به جای اجرای دستورات غیرقانونی وی از سمت خوداستعفا می‌دهند، هم اکنون از ترکیب خارج شده اند. آن‌ها یا استعفا کرده اند یا اخراج شده اند. همه این‌ها از ترامپ مردی را به تصویر می‌کشد که به لحاظ اخلاقی ورشکسته است.

بنابر این مطلب، ما هنوز درباره فرار‌های مالیاتی ترامپ و معاملات تجاری وی با سرمایه داران روسیه اطلاعات کاملی در اختیار نداریم. ولی از دروغ گویی‌ها و فریبکاری‌های وی در قبال همکاران تجاری یا حتی همسرش اطلاع داریم. این روند همچنان ادامه دارد. طی هفته‌های اخیر ترامپ جان یک نماینده کنگره را با انتشار تبلیغ ویدیویی که در آن سعی شده بود نام این نماینده با تراژدی حملات یازده سپتامبر گره زده شود، به راحتی به خطر انداخت فقط به این خاطر که این زن، یک مسلمان آمریکایی بود که به نمایندگی از مسلمانان کشورش حرف می‌زد. این زن به مرگ تهدید شد و گزارش‌ها از بازداشت یکی از طرفداران ترامپ حکایت دارد که وی را به مرگ تهدید کرده بود.

چه تعداد از طرفداران ترامپ یا کسانی که ممکن است در انتخابات ۲۰۲۰ وسوسه شوند به وی رای دهند، این کثافت کاری‌های اخلاقی ترامپ را نادیده خواهند گرفت؟ دونالد ترامپ مظهر غرور، حرص و طمع، شهوت، خشم، حسادت و سستی و شکم پرستی به شمار می‌رود و نباید اجازه داد هیچ رای دهنده‌ای در سال ۲۰۲۰ این واقعیت تلخ را نادیده بگیرد. دونالد ترامپ به لحاظ اخلاقی یک انسان مطرود و نفرت انگیز است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات صهیونیست‌ها برای برکناری نتانیاهو + فیلم

هزاران نفر از ساکنان اراضی اشغالی بر علیه دولت این رژیم تظاهرات کردند و خواستار براندازی دولت نتانیاهو شدند. پلیس اسرائیل چند معترض را که در تظاهرات تل آویو برای انعقاد تبادل اسرا شرکت کرده بودند، دستگیر کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • تظاهرات صهیونیست‌ها برای برکناری نتانیاهو + فیلم
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی در سراسر غزه و افزایش شهدا
  • گردباد ویرانگر در آمریکا + فیلم
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند