Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:07:20 GMT

مسیر رودخانه تلار در شیرگاه لایروبی می شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۵۵۱۰

مسیر رودخانه تلار در شیرگاه لایروبی می شود

ساری - ایرنا - فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی از انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با سیلاب های احتمالی در این شهرستان خبرداد و گفت: برای این منظور لایروبی مسیر عبور رودخانه از درون شهر شیرگاه از مدتی قبل آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد.

درسیلاب های اخیر مازندران و طغیان رودخانه تلار بیش از 103 میلیارد تومان به بخش های مختلف راه و معابر شهری و روستائی ، راه و معابر اصلی و فرعی، آب و فاضلاب شهری، روستائی و آب منطقه ای، برق، مسکن، کشاورزی و واحدهای تجاری و صنعتی شهرستان سوادکوه شمالی خسارت وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید محمد انصارالحسینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای جلوگیری از خسارت احتمالی ناشی از بارندگی های پیش رو، لایروبی 6 کیلومتر از مسیر این رودخانه که از درون شهر شیرگاه می گذرد در حال انجام است.
وی ادامه داد: هم اکنون 2 دستگاه بولدوزر و بیل مکانیکی در بستر رودخانه تلار که از مسیر شهر شیرگاه می گذرد در حال لایروبی هستند.
به گفته فرماندار سوادکوه شمالی با انجام این کار شهرستان بویژه شهر شیرگاه در برابر بارندگی ها اخیر مصون خواهد ماند و مشکلی پیش نخواهد آمد .
وی همچنین در خصوص ایمنی پل های شهر شیرگاه گفت که در این شهر هفت پل سنتی و صنعتی وجود دارد که محل تردد مردم وخودروها است.
انصارالحسینی اضافه کرد: بجز پل تاریخی نارنج بن شهرستان که در سیلاب های چند وقت قبل تخریب شد دیگر پل ها مشکلی ندارند و تردد بر روی آنها امکانپذیر است.
شهرستان سوادکوه شمالی شامل شهر شیرگاه و 2 بخش نارنجستان و مرکزی است و شهر شیرگاه بخاطر داشتن پل های متعدد به آن 'شهر پل ها ' می گویند.
وی همچنین اعلام کرد: برای اینکه در بارندگی های پیش رو برای مردم مشکلی پیش نیاید از طریق رسانه ها هشدارهای لازم در خصوص اینکه کنار رودخانه اطراق نکنند و یا از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند، داده شد.
2096/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سوادكوه شمالي لايروبي رودخانه سيل 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر اینکه پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ٢٨ ساله، اهل پلدختر که در داخل رودخانه دچار حادثه شده وغرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 6090800

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • درخواست احداث پل عابر در روستا
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله