Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@03:52:07 GMT

کشف 3 تن و 500 کیلو مواد افیونی در فارس

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۵۷۸۸

کشف 3 تن و 500 کیلو مواد افیونی در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام 13 باند و کشف 3 تن و 500 کیلو انواع مواد مخدر در فروردین ماه امسال در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی دوشنبه 2 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: فروردین امسال ماموران انتظامی فارس در قالب عملیات‌های مختلف بالغ بر 3 هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شناسایی و توقیف 94 دستگاه خودروی سبک و سنگین در این ارتباط، گفت: در این راستا 13 باند تهیه و توزیع موادافیونی منهدم و هزار و 608 متهم شامل قاچاقچی، معتاد، حمل کننده، نگهدارنده و ... دستگیر شده است .

گودرزی گفت: این کشفیات شامل 2 تن و 860 کیلوگرم تریاک، 447 کیلو حشیش، 41 کیلو هروئین، 3 کیلو مرفین و 149 کیلو سایر مواد مخدر بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، فاطمه گودرزی گفت: فروردین امسال ۱۸ نوزاد پسر و ۱۹ نوزاد دختر در بیمارستان کیش متولد شدند و از ابتدای اردیبهشت تا امروز نیز ۱۹ نوزاد در بیمارستان متولد شدند.

وی افزود: پارسال نیز ۴۵۳ نوزاد در بیمارستان کیش متولد شدند.

کارشناس ارشد مامایی بیمارستان کیش گفت: هم اکنون پنج کارشناس مامایی در بیمارستان کیش فعالیت می‌کنند.

فاطمه گودرزی خاطرنشان کرد: پایش سلامت مادران، پایش قند خون جنین، رسیدگی به نوزاد پس از تولد، تزریق واکسن‌ها و ویتامین‌های مورد نیاز و ثبت قد و وزن نوزاد از مهمترین اقدامات کارشناسان مامایی در بیمارستان کیش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان