Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@00:36:16 GMT

منویات مقام معظم چراغ راه رهبری وزارت اطلاعات است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۵۸۸۱

منویات مقام معظم چراغ راه رهبری وزارت اطلاعات است

چراغ راه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری وزارت اطلاعات را  یکی از دستگاه‌های مقتدر اطلاعاتی و امنیتی در جهان بدل کرده است. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل, حجت شهیدی در یادداشتی با عنوان پیروی از رهنمودهای امام خمینی (ره) و چراغ راه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در وزارت اطلاعات نوشت: بیش از چند دهه است که نظامی و امنیتی لرزه بر تن دشمنان امنیت این مرز و بوم انداخته‌اند و با استوار ماندن بر دو اصول خود یعنی التزام فکری و عملی به ولایت مطلقه فقیه و رهنمودهای ایشان توانسته‌اند برای ایران و ایرانی به ویژه در دهه اخیر که دور تا دور این سرزمین کهن را ناامنی فرا گرفته است امنیتی مثال زدنی و فخر آفرین به ارمغان آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک سربازان گمنام امام زمان با مجاهدت‌های خاموش خود و تلاش‌های شبانه روزی که شاید از چشم همه به دور باشد اما بر هیچ کس پوشیده نیست توانسته‌اند در حالی که روزانه شاهد انفجار بمب‌های انتحاری در کشورهای همسایه، نا امنی مطلق در این کشورها و در شرایطی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای ضربه زدن و به چالش کشیدن امنیت جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند  آرامشی را برای این رمز و بوم فراهم کنند که حتی در کشورهای مدعی اروپایی نیز این آرامش به آرزو تبدیل شده است.

ایلام| امنیت جامعه از خدمات وزارت اطلاعات استرئیسی در وزارت اطلاعات: سپاه و ارتش در دل و جان مردم قرار دارندپیام تسلیت وزارت اطلاعات در پی سیل اخیر در کشور

امروز ایرانیان از افتخاری بزرگ به نام "سربازان گمنام امام زمان (عج)" برخوردار هستند که صاحبان اصلی این  افتخار آفرینی بی‌ادعاتر از همه با جان فشانی  خود و بدون کوچکترین چشم داشت دنیوی  این افتخار را سبب شدهاند.

تقویت ارزش‌های اسلامی و انقلابی و آرامش جمهوری اسلامی ایران انکارناپذیر است

مجاهداتها و پیروی از رهنمودهای امام خمینی(ره) و چراغ راه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری وزارت اطلاعات را  یکی از دستگاه‌های مقتدر اطلاعاتی و امنیتی در جهان بدل کرده است که نقش و جایگاه آن در تقویت نظام و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و آرامش جمهوری اسلامی ایران انکارناپذیر است.

پیشگیری از افراط و تفریط‌های سیاسی، ضربه به باندها و سرشبکه‌های کلان موادمخدر که در این راستا صدها باند مورد ضربه قرار گرفته و ده‌ها تُن مواد مخدر در سال‌های اخیر طبق اخبار منتشر شده از سوی وزارت اطلاعات کشف شده است. ضربه به باندهای قاچاق سوخت که حاصل آن کاهش قاچاق سوخت به خارج از کشور است.

مبارزه با جاسوسان، تروریسم و دستگیری تعداد زیادی از عناصر مرتبط با بیگانگان، گروه‌های معاند و تکفیری، ضربه به باندهای اشرار مسلح شرق کشور، پیشگیری از موارد فراوان اختلاس و ارتشاء در دستگاه‌های دولتی، رصد اطلاعاتی فضای جامعه و دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی لازم به مسئولان ذیربط و پیشگیری از رویدادهای متعدد مخل امنیت تنها بخش مشهودی از عملکرد بی نظیر سربازان گمنان امام زمان (عج) است.

امنیت کنونی ایرا ناشی از مجاهدت‌های سربازان گمنام و مدافعان حرم  است

بدون شک همه ایرانیان براین باور متحد هستند که اگر مجاهدتهای خاموش این عزیران و امنیت ناشی از آن و مدافعان حرم نبود ما نیز مانند برخی از کشورهای همسایه هر از چند هفته شاهد از بین رفتن عزیزانمان در حملات و انفجارهای انتحاری بودیم.

و امروز هر ایرانی بر این مهم باور دارد که هر محل امنیت و جنایتکاری هر که باشد، هرکجا که باشد نمی‌تواند از دست وزارت اطلاعات بگریزد تبدیل به باور و یقینی درست برای مردم ایران شده است و این خود بزرگ‌ترین نشان بر عملکرد عالی وزارت اطلاعات است که مثال آن فروپاشی گروهک تروریستی جندالله و ریگی و امثال آن‌هاست.

در ایامی که به نام سربازن گمنام امام زمان (عج) مزین شده است  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  گرانقدرعرصه امنیت به ویژه شهدای وزارت اطلاعات و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت‌فرسای همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، بوسه بر دست این عزیزان می‌زنم و تداوم راهشان که  بی‌شک تداوم امنیت و آرامش است از خداوند منان تمنا میکنیم .باشد که خداوند حافظشان باد.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT4

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیتی در سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد

به گزارش قدس آنلاین، گفته می‌شود دبیران شورای امنیت، مشاوران امنیت ملی، معاونان نخست وزیر، روسای سرویس های امنیتی و اطلاعاتی بیش از یکصد کشور جهان در این نشست حضور یافته‌اند.

سخنرانی ویدیویی ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه آغازگر رسمی این اجلاس خواهد بود.

قرار است دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران ضمن سخنرانی در این اجلاس و نشست مرتبط با گروه بریکس، دیدارهای جداگانه‌ای نیز با برخی همتایان خود داشته باشد.

احمدیان پیش از این، روز سه‌شنبه در نخستین روز سفر به سن‌پترزبورگ، با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی جمهوری عراق دیدار کرد.

هیات اعزامی کشورمان با حضور فعال در نشست های جانبی این اجلاس، دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مهم امنیتی در منطقه و جهان را تبیین و تشریح خواهند کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی پولکووا سن پترزبورگ گفت که در سخنرانی خود در اجلاس مقام‌های امنیتی کشورها و نیز نشست مرتبط با گروه بریکس، موضوعاتی همچون لزوم احقاق حق مردم فلسطین و جمهوری اسلامی ایران در برابر وحشی‌گری رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود.

احمدیان خاطرنشان کرد:‌ این ۲ اجلاس از این منظر مورد توجه جمهوری اسلامی ایران هستند که وجه اشتراک آنها، تلاش برای تقویت نگاه چندجانبه‌گرایانه و مقابله با انحصار غربی در حوزه امنیت و دیگر عرصه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص امنیتی منطقه و حوادثی که امروز در دنیا می‌گذرد، از جمله مسأله فلسطین، ظلمی که به مردم غزه می‌شود و تجاوزهایی که رژیم صهیونیستی به کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران داشته است، نگاه ویژه‌ای به این اجلاس داریم و تلاش می کنیم نگاه خودمان را در این اجلاس بیان کنیم و شرایطی را برای احقاق حق مردم فلسطین و جمهوری اسلامی ایران فراهم آوریم.

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه نیز به همراه برخی مقام‌های عالی رتبه اطلاعاتی و امنیتی، احمدیان را در این اجلاس همراهی می‌کند.

در محورهای اصلی اجلاس سن‌پترزبورگ قرار است موضوعاتی ازجمله مبارزه با تروریسم، مبارزه با مواد مخدر، مهاجرت های غیرقانونی و دفاع غیرنظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

در اجلاس سن‌پترزبورگ، همچنین چهار نشست با عناوین "تضمین امنیت اطلاعات در جهان نوظهور چند قطبی (تهدیدها و فرصت ها)"، "حفظ هویت ملی و ارزش های سنتی برای حفظ امنیت صلح و ثبات بین المللی"، "همکاری های بین المللی برای مقابله با مهاجرت غیرقانونی" و "مسائل حفاظت از جمعیت در درگیری‌های نظامی و شرایط اضطراری با ماهیت طبیعی و غیرطبیعی" برگزار شود.

همچنین درحاشیه این اجلاس، نمایشگاهی از محصولات و تولیدات نظامی، فناوری های پیشرفته، امنیت اطلاعات و مقابله با چالش های جدید و انرژی هسته ای نیز برپا شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیتی در سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک