Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:22:12 GMT

۵ هزار و ۱۳۶ واحد مسکن مهر پرند فردا افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۶۷۹۰

۵ هزار و ۱۳۶ واحد مسکن مهر پرند فردا افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی ساداتی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در فرمانداری رباط کریم اظهار داشت: از روز اول فعالیتم در شهرستان رباط کریم تا به امروز تمام توان خود را به کار بستم تا بهترین خدمت را به مردم فهیم شهرستان رباط کریم ارائه کنم و هر هفته جمعی از مسئولین کشوری، استانی و مدیران کل را برای بررسی و رفع مشکلات به شهرستان دعوت می‌کردیم و صدها جلسه با حضور مسئولین کشوری و استانی پیرامون همین امر در دفتر کارم تشکیل شد که اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رباط کریم در ادامه افزود: مردم عزیز رباط کریم قدرشناس خادمان خود هستند و از نزدیک مشاهده می‌کنند که مدیران شهرستان در ارائه خدمت کوتاهی نمی‌کنند و بنظرم همین موضوع بهترین دلیل است که سال گذشته هیچ موردی از تجمعات در رباط کریم را نداشته باشیم.

ساداتی با اشاره به بارندگی‌های اخیر گفت: در ابتدای سال ۹۸ باران‌های سیل آسا را در استان تهران شاهد بودیم که به بهترین شکل مدیریت شد و الحق و انصاف مدیریت بحران شهرستان رباط کریم بسیار خوب عمل کرد که جا دارد از شهرداران، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولین مرتبط شهرستان تشکر و قدردانی نمایم.

وی خاطر نشان کرد: پنج شنبه هفته گذشته استاندار تهران دکتر بندپی برای شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان و بهره برداری از پروژه‌های شهرداری رباط کریم به شهرستان سفر کرد که میزان اعتبار پروژه‌هایی که مورد بهره برداری قرار گرفت ۱۰۲ میلیارد تومان بود و ۱۹ پروژه هم با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گلنگ‌زنی شد.

فرماندار رباط کریم در خاتمه تاکید کرد: فردا دوباره میزبان استاندار محترم تهران خواهیم بود که ۵۱۳۶و احد مسکن مهر، فاز اول پارک مشاهیر و برخی دیگر از پروژه‌ها با حضور معاون وزیر و دکتر محسنی بندپی استاندار تهران افتتاح می‌شود و پروژه‌های دیگری در جهت توسعه مناسب شهر پرند کلنگ زنی خواهد شد.

کد خبر 4597382

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری رباط کریم رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور مهرداد بذرپاش، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی در استان آغاز شد.

با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر آغاز می‌شود.

فرایند آماده سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.

افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ زنی ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

کد خبر 6088930

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ