Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین نماینده کشورمان هم موفق به صعود از مرحله گروهی رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان نشد. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه روز دوم مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در مجارستان، عصر امروز میعاد لطفی در گروه 51 به مصاف «اِووت اوستوودر» از هلند رفت و با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی که دیروز در نخستین بازی در این گروه حریف ترکمنستانی‌اش را مغلوب کرده بود، بدین ترتیب با یک برد و یک باخت در رده دوم گروهش ایستاد و موفق به صعود به دور بعدی نشد.

تنیس روی میز قهرمانی جهان| امیرحسین هدایی به حریف انگلیسی باخت و صعود نکرد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تنیس روی میز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

کد خبر 6088352 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!