Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این پست نگاهی می کنیم به بازی هایی که بیشترین نمره را از منتقدین گرفته اند.

طرفداری - این لیست شامل بازی های انحصاری نیز می باشد. این بازی ها بیشترین نمره را در سایت Metacritic دارند. تمامی نمرات از 100 هستند.

 

1.Red Dead Redemption 2

نمره: 97

این بازی که توسط راک استار ساخته شده است، شما را به دل غرب وحشی می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهان گسترده، خط داستانی بسیار زیبا و بخش چند نفره انلاین باعث شد تا این بازی در صدر این لیست قرار گیرد.

2. Grand Theft Auto V

نمره: 97

یکی دیگر از بازی های شرکت راک استار که احتمالا شما هم حدس می زدید که در این لیست باشد. داستان این بازی در کلان شهر لس سانتوس و شهر های کوچک اطراف آن اتفاق می افتد.

حضور سه کاراکتر اصلی هر کدام با داستان و زندگی متفاوت، هوس مصنوعی خوب مردم در خیابان، داستان خوب و البته بخش انلاین بسیار پر طرفدار این بازی باعث شد تا این بازی در رتبه دوم قرار گیرد.

3. The Last Of Us Remastered

نمره: 95
نسخه بازسازی شده The Last Of Us دارای وضوح بهتر، گیم پلی روان تر، درست کردن سایه ها و روشنایی  و چندین تغییر دیگر نسبت به نسخه اول، نشان از پیشرفت از بازی روی PS4 داشت.

بیست سال بعد از آلوده شدن انسان ها به بیماری که آن ها را به زامبی تبدیل می کند، و بازماندگان نیز برای آب، غذا و اسلحه در حال کشتار هم هستند، جوئل ماموریت دارد تا دختری 14 ساله به نام الی را به صورت قاچاقی به جایی دیگر ببرد. اما این اغاز این سفر پر خطر و هیجان انگیز این دو می باشد.

4. God Of War

نمره: 94

کریتوس بعد ار انتقام گرفتن از خدایان المپوس، کریتوس به سر زمین خدایان اسکاندیناوی امده و مانند یک انسان معمولی شروع به زندگی می کند. کریتوس برای محافظت از پسر خود، بر خشم خود مسلط شده و امیدوار است کاستی های گذشته خود را جبران کند. اما حضور خدای جنگ در دنیای خدایان نروژ خطراتی را نیز دارد.

5. XCOM 2:  War Of Chosen

نمره: 93

نبرد انسان ها با فضایی ها موضوعی بوده است که همیشه چه در فیلم ها چه در بازی ها شاهد آن بودیم. این بازی نیز در همین سبک ساخته شده است. این بازی مبارزات جدیدی را اضافه کرده است برای از بین بردن تهدید بیگانگان روی زمین. این بازی دارای هوش مصنوعی خوبی است که شما برای پیروزی در این بازی باید استراتژی خوبی به کار ببرید

6. Persona 5

نمره: 93

این بازی در سبک Rpg داستان یک گروه جوان و عجیب غریب است که خود را  Phantom Thief می نامند. شخصیت اصلی این بازی Arsene چهره ای مانند ماسک، با یک جفت بال سیاه و سفید است.

7. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain 

نمره: 93

بعد از ساخت بازی METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES , این شاهکار کوجیما به داستان شخصیت اصلی این بازی یعنی Snake  می پردازد. The Phantom Pain تنها بازی از سری بازی های Metal Gear Solid می باشد که در سبک Open World ساخته شده است.

8. Uncharted: A Thief's End 

نمره: 93

سه سال بعد از اتفاقات بازی Uncharted 3، نیتن رو به زندگی عادی آورده است. اما طولی نمی کشد که این ارامش به پایان می رسد. هنگامی که سم برادر نیتن از او برای نجات جانش کیک می خواهد، داستان جدیدی شروع می شود برای یافتن گنج قدیمی کاپیتان هنری

9.Journey

نمره: 92

این بازی سعی می کند تا با گیم پلی ساده و روان خود به همراه موسیقی زیبا شما را به ماجراجویی عجیب ببرد. بیدار شدن در جهانی نا شناخته؛ رویکرد نو آورانه به بازی آنلاین، بازیکنان را تشویق می کند تا محیط را با غریبه هایی که در حال عبور هستند، کشف کنند.

10. Bloodborne 

نمره: 92

این بازی بسیار زیبا، یک اکشن است که در شهر باستانی Yharnam اتفاق می افتد. شهری که درگیر بیماری عجیب غریبی است که در خیابان ها پخش شده است و در حال گسترش است.

خطر، مرگ و جنون از این جهان سرازیر می شود و شما برای پیدا کردن راه نجات مجبور هستید به تاریک ترین قسمت های این جهان بروید و این اسرار را کشف کنید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های

به گزارش صدای ایران،زاکانی، شهردار تهران در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی گفت: آن شرکت تامین کننده مالی است، خط یک، دو و سه مترو ما تامین کننده اش یک بخش نظامی چینی است. اصلا این موضوعیت ندارد، بخاطر این است که توجه و دقت ندارند.

وی افزود: شرکت‌ها شرکت‌های مشهور چینی هستند، که حتی وزارت صمت گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، قابلیتش آنقدر بالاست. فقط برای فلان جای عالم میفرستند، در کشور‌های از ما بهترون.

شهردار تهران در ادامه گفت: ما در آنجا با تک تک آنها جلسه گذاشتیم و قیمت را بین آنها رقابتی کردیم و قیمت‌ها را پایین آوردیم، اما با آن ویژگی‌های ثابت.

دیگر خبرها

  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • ویدیو/ خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا
  • پل آستر درگذشت
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟