Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه انگلیسی سان با اشاره به نتایج یک نظرسنجی انجام شده از سوی وب سایت محافظه کاران نوشت بوریس جانسون، وزیر خارجه سابق انگلیس، جانشین احتمالی ترزا می، نخست وزیر برای ریاست حزب محافظه کار خواهد شد.

بنا به نتایج این نظرسنجی ۳۳ درصد از شرکت کنندگان از جانشینی بوریس جانسون برای ریاست حزب محافظه کار حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه سان نوشت افزایش حمایت از جانسون، به دنبال شورش درون حزبی برای برکنار کردن ترزا می‌ ظرف هفته‌های آتی صورت گرفته است.

روزنامه سان به نقل از این وب سایت نوشت: استعفای جانسون او را در صف اول مخالفان اصلی سیاست‌های ترزا می‌ در قبال اتحادیه اروپا قرار داد؛ و هر چه می‌ بدتر عمل می‌کند، او (جانسون) بیشتر موفق می‌شود. براساس نتایج این نظرسنجی پس از بوریس جانسون، دومینیک راب، مایکل گوا، جرمی هانت و سجاد جاوید از وزرای کابینه می‌ قرار دارند. ریاست بعدی حزب محافظه کار با رای تمامی اعضای این حزب انتخاب خواهد شد.

نخست وزیر انگلیس اخیرا اعلام کرد پس از به پایان رسیدن مسئله توافق برکسیت، خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، از سمت خود کناره گیری خواهد کرد. با این حال او همچنان با فشار‌های زیادی برای کناره گیری سریع مواجه است.

روزنامه انگلیسی ساندی تایمز نیز چند روز پیش گزارش داد، گراهام بردلی، رئیس فراکسیون حزب محافظه‌کار از ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس خواهد خواست در پایان ماه ژوئن از سمتش کناره‌گیری کند، در غیر این صورت نمایندگان پارلمان بار دیگر برای عزل او تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالفضل ابوترابی، از رایزنی های نامزدهای ریاست مجلس با منتخبان مجلس دوازدهم خبر داد و گفت: محمد باقر قالیباف در حال برگزاری نشست‌هایی به صورت فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم با موضوع و دستور کار ریاست مجلس آینده است.

بنابر گزارش ایرنا، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین مجتبی ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی نیز دیدارهای فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم برای معرفی خود به عنوان نامزد ریاست مجلس و ارائه برنامه‌هایشان برنامه ریزی کرده‌اند.

وی افزود: ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی در تماس‌های تلفنی با بنده، آمادگی‌شان برای نامزدی ریاست مجلس آینده را اعلام کرده و عنوان کردند که با توجه به اینکه این توانمندی را برای بر عهده گرفتن ریاست مجلس آینده در خود می‌بینند پا در عرصه گذاشته‌اند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: آقای قالیباف نیز در مذاکرات حضوری که با بنده و نمایندگان داشتند، آمادگی خود برای ریاست مجلس آینده و نامزدی برای این جایگاه را اعلام کردند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کنار گزینه‌های ریاست مجلس، حسین علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز خود را به عنوان گزینه نائب رئیسی مجلس به منتخبین معرفی کرده است.

وی افزود: همچنین منتخبین مجلس دوازدهم در نشست‌هایی که داشته‌اند تصمیم گرفتند تا فراکسیونی سیاسی در مجلس دوازدهم تشکیل دهند و در واقع سنگ بنای چنین فراکسیونی در این نشست‌ها گذاشته شده است و تا زمانی که اسم نهایی برای این فراکسیون انتخاب شود و مابقی نمایندگان در دور دوم انتخابات مشخص شوند بنا شده نام این فراکسیون همان فراکسیون انقلاب اسلامی باشد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899200

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود