Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@03:47:51 GMT

امام جمعه تبریز: 90 درصد شهدا بچه مسجد بودند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۶۰۶

امام جمعه تبریز: 90 درصد شهدا بچه مسجد بودند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم روز دوشنبه در آئین بهره برداری از حسینیه فرماندهی گروه 60 رسالت نیروی زمینی سپاه پاسداران در تبریز افزود : مسجد مآمن دل های خسته غبار گرفته، جایگاه تقویت عزت، همبستگی ایمانی و نیز پایگاه خدمات اجتماعی و فرهنگی است.
وی یادآوری کرد: در زمان جنگ تحمیلی مساجد ما مرکز پشتیبانی از جبهه ها بود و اعزام رزمندگان و کمکهای مردمی نیز از مساجد انجام می گرفت؛ به همین دلیل از نگاه اسلام کارکردهایی از مساجد انتظار می رود و بایستی مساجد همانند مدارس عمل کرده و دانشگاه تربیت معارف باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در مورد سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت: دشمنان از همان اوایل انقلاب اقدامات براندازانه خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کردند و قصد تجزیه ایران را داشتند و این سبب شد که امام راحل و شورای انقلاب تشکیل سپاه پاسداران در دستور کار خودشان قرار دهند تا این نهاد انقلابی با حضور ایثارگرانه و آگاهانه خود در برابر تهدیدات دشمنان بایستد و زمینه تحکیم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کند.
امام جمعه تبریز همچنین نقش توپخانه سپاه را در دوران دفاع مقدس کلیدی و مهم خواند و افزود: توپخانه نقشی اساسی وارزشمند در آرامش رزمندگان و جبهه ها داشت و اگر توپخانه نبود شاید نمی توانستیم در بعضی از برنامه های از پیش تعیین شده خود موفق شویم .
حسینیه گروه 60 رسالت نیروی زمینی سپاه در مکانی به وسعت 800 متر مربع با گنجایش یکهزار نفر و با هزینه ای افزون بر 15 میلیارد ریال در مدت دو سال ساخته شده است.
518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام جمعه انقلاب انقلاب اسلامی مسجد نظام مقدس جمهوری اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

کد خبر 6087919 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد