Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@03:21:27 GMT

ترامپ اوکراین کیست؟

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۸۹۵۹

ترامپ اوکراین کیست؟

ولادیمیر زلینسکی 41 ساله هیچ سابقه سیاسی ندارد و تا قبل از این مجری و بازیگر کمدی تلویزیون بوده است. فروغ احمدی؛ ولادیمیر زلینسکی کمدین اوکراینی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور با کسب 73 درصد آرا توانست بر پترو پروشنکو، رئیس جمهوری کنونی اوکراین پیروز شود. دور دوم انتخابات ریاست جهموری اوکراین بین ولادیمیر زلینسکی که پیش از این بازیگر و کمدین بود با پترو پروشنکو، رئیس جمهوری سابق اوکراین برگزار شد که زلینسکی 73 درصد و پروشنکو 25 درصد آرا را کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هم نظرسنجی‌ها حکایت از این داشت که زلینسکی پیشتازی چشمگیری دارد به همین خاطر پروشنکو قبل از اعلام نتایج انتخابات پیروزی کمدین را تبریک گفت. در همین حال زلینسکی 41 ساله پیروزی خود را اعلام کرد و در نخستین اظهارات خود پس از پیروزی گفت: به ما نگاه کنید، همه چیز ممکن است. زلینسکی در سخنرانی‌های خود گفته است که مذاکرات مینسک را ادامه و از نو بازسازی خواهد کرد همچنین وعده داد که برای بازگشت آن عده از اهالی اوکراین که در مناطق تحت کنترل جدایی‌طلبان بوده و نیز کسانی که در روسیه در بازداشت هستند به اوکراین تلاش خواهد کرد. رئیس جمهوری سابق اوکراین گفته است که زلینسکی در مرحله واگذاری قدرت کمک می‌کند. پروشنکو 53 ساله تأکید کرده که در مجموع برنامه‌ای برای کناره‌گیری از سیاست ندارد و ماه آینده دفتر ریاست جمهوری را ترک می‌کند. به گزارش یورو نیوز پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی حکایت از این دارد که به‌دلیل نارضایتی مردم از پترو پروشنکو و از وضعیت موجود در کشور به تنگ آمده بودند و به همین دلیل به زلینسکی رأی دادند تا در این انتخابات پیروز شود. در واقع مردم میان بد و بدتر زلینسکی را انتخاب کرده‌اند. مؤسسه «کیس» نتایج آخرین نظرسنجی را در روز سه‌شنبه گذشته منتشر کرد، که طبق آن 72 درصد از اوکراینی‌ها گفته‌ بودند که به زلینسکی رأی می‌دهند و 25 درصد نیزتمایل به ادامه ریاست جمهوری پروشنکو داشتند. ولادیمیر زلینسکی 41 ساله هیچ سابقه سیاسی ندارد و تا قبل از این مجری و بازیگر کمدی تلویزیون بوده است. او که در یک سریال تلویزیونی نقش رئیس جمهوری را بازی کرده بود اکنون این نقش را به واقعیت تبدیل کرده است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

دیگر خبرها

  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • توماج صالحی کیست؟ او اعدام می‌شود؟
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • عکس| سرمربی جدید تیم ملی والیبال کیست؟