Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از یاسوج، عزیز فیلی در نشست کمیته ساماندهی موکب‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برای استان‌های سیل‌زده خوزستان و لرستان گفت: واقعیت این است که برخی از نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد از داشتن حداقل امکانات هم محروم بوده و وضعیت شان از استانهای سیل زده بدتر است.

وی افزود: دلیل اصلی این محرومیت‌ها فقر اقتصادی حاکم بر این‌ مناطق بوده و سیل به تنهایی دلیل وضعیت کنونی محرومیت این مناطق نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه در شرایط کنونی برای استان‌های سیل‌زده کالا و اقلام ارسال نکنید، خاطرنشان کرد: هنوز به ما گفته نشده که آیا استان مُعین کدام استان سیل‌زده هستیم و باید منتظر اعلان نظر از سوی وزارت کشور باشیم.

فیلی گفت: هدایا و کمک‌های مردم را جمع‌آوری کرده و در انبارها نگهداری کنید اما از ارسال آنها تا تعیین تکلیف نهایی بطور حتم خودداری شود. از مردم هم بخواهید جیره خشک برای سیل‌زدگان آورده تا بتوان بهتر از آنها در آینده استفاده کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد سیل وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد