Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل در توییتی از اقدام ترامپ مبنی بر عدم ارائه معافیت‌های نفتی به سایر کشورها برای خرید نفت ایران تشکر و قدردانی کرد.

نیکی هیلی، نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل در واکنش به عدم ارائه معافیت‌های نفتی برای تجارت با ایران نوشت: از دونالد ترامپ و دولت برای عدم ارائه معافیت‌های بیشتر به سایر کشورها برای خرید نفت ایران تشکر ویژه می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورانی که به رفتار بد کشور دیگری پاداش داده می‌شد، باید به پایان برسد. حال وقت آن رسیده که به طور واقعی از تهدید ایران آگاهی یابیم.

کاخ سفید امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای به‌طور رسمی اعلام کرد معافیت‌های تحریمی که برای خریداران بزرگ نفت ایران در نظر گرفته بود، دیگر تمدید نخواهد کرد. بنابراین، این معافیت‌ها روز دوم ماه مه (۱۲ اردیبهشت ماه) پایان خواهد یافت.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نیکی هیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، چای لی مدیرعامل شرکت دولتی چاینا انرژی در دیدار با مهدی دوستی استاندار هرمزگان، بر توسعه روابط دو جانبه و همکاری مشترک میان چین و ایران تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت انرژی چاینا از جمله شرکت‌های بزرگ چین است که بالغ بر ۲۰ هزار پروژه زیربنایی در حوزه‌های مختلف از جمله برق آبی، حرارتی، انرژی‌های تجدید پذیر، توسعه مسکن و تجهیز ساختمان و مسائل مرتبط با نفت و پتروشیمی در سطح جهان انجام داده و بخشی از آن در حال انجام است.

وی افزود: این شرکت از سال ۲۰۰۱ وارد ایران شد و چندین پروژه زیربنایی اولویت دار را تأمین مالی و اجرا کرده و قرار است طرح‌های بزرگی نظیر سد بختیاری به عنوان بلندترین سد ایران با همکاری این شرکت به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت چاینا انرژی با تاکید بر اینکه در زمینه پتروشیمی و نفت در هرمزگان آماده همکاری هستیم گفت: در حال حاضر چند پروژه پالایشی و پتروشیمی ملی را در دست همکاری داریم که بخشی از آن‌ها در هرمزگان وجود دارد.

کد خبر 6087659

دیگر خبرها

  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم