Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:10:02 GMT

نیکی‌هیلی از ترامپ تشکر کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۱۷۲

نیکی‌هیلی از ترامپ تشکر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، نیکی هیلی نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل امروز دوشنبه و پس از اعلام رسمی پایان معافیت خریداران نفت ایران توسط وزیر خارجه این کشور در پیامی توئیتری اعلام کرد: از دونالد ترامپ و دولت برای عدم ارائه معافیت‌های بیشتر به سایر کشورها برای خرید نفت ایران تشکر ویژه می‌کنم.

نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل ادامه ادعا کرد: دورانی که به رفتار بد کشور دیگری پاداش داده می‌شد، باید به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه آمریکا ساعاتی پیش اعلام کرد: هیچ معافیتی را به هیچ کشوری برای خرید نفت از ایران نمی‌دهیم. امارات و عربستان به ما اطمینان دادند که نمی‌گذارند در بازار نفت مشکلی پیش بیابد.

کد خبر 4597548

منبع: مهر

کلیدواژه: نیکی هیلی دونالد ترامپ ایران ایالات متحده آمریکا تحریم نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آفرینش تو برای ما مهم است» در برج آزادی آغاز به کار می‌کند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه گروهی تصویرسازی «آفرینش تو برای ما مهم است...» با ارائۀ آثار تصویرسازی دانش‌آموزان دبستان دخترانۀ آفرینش تهران، ۲۱ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۱:۰۰ در برج آزادی تهران، افتتاح خواهد شد.

در این نمایشگاه که با همکاری مجموعۀ هنری «برج آزادی» و «بنیاد رودکی» افتتاح خواهد شد، «سارا رحمانی‌پناه»، مدیر دبستان «آفرینش» در جایگاه سرپرست، «علی شاطرانی» در جایگاه مدیر اجرایی و «آرزو معظمی»، در جایگاه مدیر هنری، راهنمایی دانش‌آموزان این آموزشگاه را در فرآیند شکل‌گیری این نمایشگاه بر عهده داشته‌اند.

در این نمایشگاه، آثاری از دختران دانش‌آموز گروه «فرشته»، «آرنیکا ابراهیمی»، «دلوین احسنی»، «آوان اسکندری»، «ویانا اشجع مهدوی»، «نورا الماسی»، «سولان امین‌زاده»، «شایلی انتقالی»، «سوفیا باستانی»، «سیده حسنا بیات‌غیاثی»، «ماهک بیرقی»، «نیکی بیضائی»، «پریا جانکاه»، «نوا جودی»، «نیکی حقانی»، «باران خانی»، «پانیسا سیفی»، «هانا صیفی‌مفرح»، «مرسانا عبدالله»، «جانان عظیمی»، «آیسان عبداللهی»، «دلسا فرجی»، «جانا فرجی»، «سوفیا کشانی»، «شایلین کشاورز کلهری»، «لیانا محمدی»، «نیلا محمدی‌راد»، «سوفیا مقصودی»، «ستاره مؤمنی‌رخ»، «مرسانا نارویی»، «سلین نجاری» و «نیکا هاشمی»، در تکنیک‌های مختلف تصویر سازی به نمایش گذاشته خواهد شد.

این نمایشگاه، پس از برگزاری آیین افتتاحیه، همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ میزبان عموم علاقه‌مندان به هنر تصویرسازی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکر از دادستان محترم و یک پرسش!
  • ایران اسلامی به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است
  • «کشتی نیکی» حامل کمک‌هایی برای غزه به العریش مصر رسید+ تصاویر
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • «آفرینش تو برای ما مهم است» در برج آزادی آغاز به کار می‌کند
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا