Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرح گل

الاهلی 1 - پرسپولیس 0 / دقیقه31، توسط السوما-پنالتی: قریب مهاجم تکنیکی و پرسرعت الاهلی در پشت محوطه جریمه از تکل سیدجلال حسینی عبور کرد و درحالت تک به تک با بیرانوند توپ را از او عبور داد تا یک پنالتی را از گلز قرمزها بگیرد. پنالتی را السوما با قدرت زد و توپ را به گل اول سعودی ها تبدیل کرد

 

لحظات حساس بازی

دقیقه ۷: مانور تکنیکی مهدی ترابی درون محوطه جریمه و پاس کوتاه او برای نعمتی با ضربه این بازیکن و برخورد به مدافع الاهلی به کرنر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۵: نفوذ سریع بشار رسن از سمت راست تا داخل محوطه جریمه ادامه پیدا کرد اما شوت دقیقش را دروازه بان الاهلی با دست مخالف دفع کرد.

 

دیدار برگشت تیم های الاهلی عربستان و پرسپولیس از ساعت ۲۰ امشب (دوشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه مکتوم بن راشد آل مکتوم دوبی آغاز شده است و سرخپوشان تهران برای تکرار پیروزی بازی رفت و صعود به صدر جدول گروه به میدان رفته اند.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان برانکو ایوانکوویچ امشب برای تحمیل سومین شکست به الاهلی عربستان از سال 2017 ، در دوبی به مصاف شاگردان عنبر رفته است. الاهلی بعد از باخت بازی رفت، فوساتی سرمربی معروفش را برکنار کرد و امشب برای شکستن طلسم و گرفتن امتیاز از قرمزهای ایران به میدان آمده است.

ترکیب تیم الاهلی: محمد العویس، محمد ال فتیل، حسین عبدالغنی، پائولو دیاز، سانتوس، سعید المولد، سلمان الموشر، عبدالرحمان غریب، نوح الموسی، عمر السومه و دجانینی

ترکیب تیم پرسپولیس : علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، بشار رسن، سیامک نعمتی و علی علیپور

صدرنشین لیگ برتر ایران که طی دو دیدار ابتدایی خود با بدشانسی و دریافت دو گل آفساید در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار داشت، با پیروزی در بازی رفت برابر الاهلی عربستان اکنون شانس مناسبی برای صعود یافته‌ و امیدوار است با تکرار نتیجه، شرایط را بهتر از گذشته کند و از السد قطر مهمترین حریفش پیشی بگیرد.

علی علیپور مهاجم پرسپولیس تنها یک گل کمتر از طارمی در آسیا دارد  اگر امشب بتواند مقابل الاهلی گلزنی کند با 8 گل زده در آسیا می‌تواند به رکورد مهدی طارمی برسد.

برانکو در ۴ سال گذشته که روی نیمکت پرسپولیس نشسته، ۹ بار در لیگ قهرمانان با تیم‌های عربستانی بازی کرده و بازی برابر الاهلی دهمین تقابل او با تیم‌های عربستانی است. تا قبل از این بازی، ۳ پیروزی،۴ تساوی و ۲ باخت برای تیم برانکو در برابر عربستانی‌ها به ثبت رسیده است که در صورت برد پرسپولیس در برابر الاهلی، آمار پیروزی‌های برانکو مقابل عربستانی‌ها به عدد ۴ خواهد رسید.
تیم الاهلی تاکنون ۱۹ بار به مصاف تیم‌های ایرانی رفته که سهم این تیم از این ۱۹ دیدار ۹ برد، ۶ باخت و ۴ تساوی بوده است.
پرسپولیس تاکنون ۱۸ دیدار با تیم‌های عربستانی داشته که از این ۱۸ دیدار ۶ دیدار را برده، ۶ دیدار را باخته و ۶ بار هم بازی با تساوی به پایان رسیده است.
تیم‌های ایرانی و عربستانی ۹۷ بار در طول تاریخ به مصاف هم رفته اند که این ۹۷ بازی در ۴۲ دیدار با پیروزی ایرانی‌ها و ۳۷ بار با پیروزی عربستانی‌ها و ۱۸ بار نیز با تساوی به اتمام رسیده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرسپولیس گزارش زنده الاهلی عربستان لیگ قهرمانان بازی برگشت دوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ در تایلند از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به مصاف ازبکستان رفت.

ترکیب تیم ملی فوتسال ایران:

مسعود محمدی، محمد حسین درخشانی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، بهروز عظیمی

ترکیب تیم ملی فوتسال ازبکستان:

ابوس المورودو، روپیف اختیور، خمرویف ایلخمجون، نیشونوف خسن الدین،   تولکینوف البک

 در دقیقه ۴ در حالی که سالار آقاپور با یک توپ‌ربایی در شرایط دو به تک با دروازه‌بان ازبکستان قرار گرفت و قصد پاس دادن به سعید احمدعباسی را داشت، بین راه عادل‌اف بازیکن ازبکستان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود ایران شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دقیقه ۷ جورائف بازیکن تیم ملی ازبکستان از روی ضربه ایستگاهی و در فاصله شانزده متری دروازه باقر محمدی را باز کرد و بازی به تساوی کشید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در دقیقه ۱۸  بازیکنان ازبک با یک حرکت تمرین شده  توسط زیانوف به گل دوم رسیدند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک ازبکستان به پایان رسید. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید