Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:15:57 GMT

بوکسور ملی پوش اهل نقده از مسابقات آسیایی حذف شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۸۴۳

بوکسور ملی پوش اهل نقده از مسابقات آسیایی حذف شد

ارومیه - ایرنا - رییس هیات بوکس آذربایجان غربی گفت: «حسین دانشور» ملی پوش جوان اهل نقده در جریان مسابقات قهرمانی بزرگسالان 2019 آسیا - تایلند، در دومین مبارزه خود مقابل حریف فیلیپینی شکست خورد و ضمن از دست دادن مدال برنز از راهیابی به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

مرتضی نظری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های بوکس قهرمانی بزرگسالان آسیا از روز جمعه /30 فروردین/ به میزبانی شهر بانکوک تایلند آغاز شده و تیم ایران با 9 بوکسور در این رویداد آسیایی شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: «دانشور» بوکسور جوان و بلندقامت وزن 81 کیلوگرم تیم ملی ایران امروز /دوشنبه/ در دومین مبارزه خود از مرحله یک چهارم نهایی، مقابل «ماروین نوبل» بوکسور انگلیسی الاصل تیم ملی فیلیپین قرار گرفت و در سه راند متوالی شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.
وی ادامه داد: دانشور روز یکشنبه گذشته در نخستین تجربه آسیایی خود مقابل «نگوین مانه چونگ» از ویتنام به برتری رسیده بود.
رییس هیات بوکس آذربایجان غربی گفت: امروز دوشنبه در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی «مسلم مقصودی» بوکسور وزن 64 کیلوگرم مقابل «ساناتولی تولتایف» از قزاقستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.
نظری افزود: از 9 بوکسور اعزامی تیم ملی ایران تاکنون هشت بوکسور از دور مسابقات حذف شدند و «شاهین موسوی» تنها بوکسور وزن 75 کیلوگرم باقی مانده ایران است که فردا /سه شنبه/ در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف حریفی از مغولستان می رود.
وی اضافه کرد: اکبر احدی با کمک علی مظاهری و افشین نادری هدایت تیم ملی بوکس ایران را بر عهده دارد و همایون اردلان سرپرستی این تیم را عهده دار است.
به گزارش ایرنا امید احمدی صفا در وزن 49 کیلوگرم، سجاد محمدپور در 56 کیلوگرم، اشکان رضایی در 60 کیلوگرم، مسلم مقصودی در 64 کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در 69 کیلوگرم، شاهین موسوی در 75 کیلوگرم، حسین دانشور در 81 کیلوگرم، پوریا امیری در 91 کیلوگرم و ایمان رمضان پور در به اضافه 91 کیلوگرم، بوکسورهای اعزامی به تایلند هستند.
حسین دانشور اسفند سال گذشته با برتری مقابل تمامی حریفان، مدال طلای تورنمنت بین المللی جام مکران در استان سیستان و بلوچستان را بر گردن آویخت و مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفت.
بوکس از جمله رشته های رزمی است که در آذربایجان غربی قدمتی بیش از 50 سال دارد و در سال های اخیر پیشرفت خوبی داشته و مورد استقبال جوانان استان قرار گرفته است.
طی سال گذشته سیامک قربانی از ارومیه، عبدالله پرتنی از مهاباد و عرفان مام خسروی و سید محمد مام محمودی 2 بوکسور اهل شهرستان بوکان به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شدند.
طاهر جباری، حسین مادردوست، محمدرضا شاطرلو و ایوب پورتقی قوشچی از جمله قهرمانان ملی پوش آذربایجان غربی هستند که از دهه های 50 تا 80 موفق به کسب عناوین مهم آسیایی و بین المللی برای ایران اسلامی شده اند.
در دهه 90 نیز بوکسورهایی همچون هادی ماکویی، امین بخشی زاده، وحید ابراهیمی، یونس حسن پور، حسین دانشور، مهدی ماکویی و محمد عزیزی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.
بیش از یکهزار ورزشکار در رشته ورزشی بوکس در آذربایجان غربی فعالیت می کنند.
7156/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بوكس قهرماني آسيا نقده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:  ظهر امروز در محور نقده - پیرانشهر (سه راهی جلدیان)تصادف کوئیک و پژوپارس گزارش شد.

حمید محبوبی افزود: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی جلدیان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

ویدرادامه گفت:  در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصدومین حادثه به مرکز درمانی اعزام شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت