Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:13:23 GMT

پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن در حاشیه شهر مشهد کلنگ‌زنی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۱۹۹۷۸

پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن در حاشیه شهر مشهد کلنگ‌زنی می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن در حاشیه شهر مشهد کلنگ‌زنی می‌شود. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، علیرضا رزم حسینی امشب در مراسم افتتاح پروژه 2 هزار واحدی مسکن ارزان قیمت شهرک رسالت مشهد که با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)؛ شهردار مشهد و جمعی از مردم منطقه برگزار شد، اظهار داشت: به منظور ساماندهی حاشیه شهر مشهد با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) توافق کردیم که نقاط دیگری در حاشیه شناسایی شوند تا با سرمایه گذاری مشترک استانداری، شهرداری مشهد وستاد اجرایی فرمان امام(ره) پروژه دیگری را به انجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون عمران مجلس: افزایش وام‌ هم قفل بسته بازار مسکن را باز نکرداز گوجه فرنگی و پیاز تا مسکن و دلارآغاز ساخت 6000 مسکن امید با مشارکت قرارگاه خاتم/ فعالیت 1000 دلال سرپایی در پردیس

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: امیدواریم ظرف دو ماه آینده بتوانیم کلنگ ساخت 2 هزار واحد مسکونی را در نقاطی که آقای مخبر شناسایی می‌کنند به زمین بزنیم.

امروز علاوه بر افتتاح پروژه 2 هزار واحدی مسکن ارزان قیمت شهرک رسالت مشهد، 29 پروژه عمرانی برکت در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، آبرسانی و امدادی در استان خراسان رضوی افتتاح شد.

انتهای پیام/ ت

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر(ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ درصحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی برپا میشود.   این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی الزمان (عج) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود، برپا خواهد شد.     در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند.    زائران و مجاوران آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) می‌توانندبرای شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی  در این مکان حضور یابند.   امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده های آنها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد