Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@08:50:50 GMT

مقام فرانسوی: معامله قرن شکست می‌خورد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۰۲۱۱

مقام فرانسوی: معامله قرن شکست می‌خورد

«ژرار آرو» در گفت: وگو با مجله آمریکایی آتلانتیک در پاسخ به پرسشی در باره روند صلح در خاورمیانه گفت که از دوستان و نزدیکان جرد کوشنر (داماد ترامپ) هستم و هرگاه در طول تاریخ بشریت مذاکراتی بین دو طرف انجام شده، طرف قوی‌تر شروط و خواسته‌های خود را بر طرف ضعیف‌تر تحمیل کرده است.

وی تصریح کرد که معامله قرن به احتمال ۹۹ درصد شکست می‌خورد و تنها یک درصد شانس موفقیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرو اشاره کرد که ترامپ رئیس جمهوری آمریکا قدرتی استثنایی برای تاثیرگذاری بر اسرائیلی‌ها به منظور دادن امتیاز دارد و او اکنون نزد آن‌ها بسیار محبوب‌تر از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است و کوشنر برای تهیه و ارائه طرح خود این مسئله را کاملا مدنظر قرار داده است.

سفیر پیشین فرانسه همچنین اظهار داشت که کشور‌های عربی نیز پشت آمریکا هستند و ما مطلع شده ایم که معامله قرن در ۵۰ صفحه تدوین شده است، اما هنوز چیزی از جزئیات آن فاش نشده است.

آرو تصریح کرد که واشنگتن برای ارائه این طرح با مشکلات زیادی مواجه خواهد بود، زیرا اسرائیلی‌ها بر این باورند که دست‌یابی به توافق به نفع آن‌ها نیست.

وی تاکید کرد که وضعیت کنونی کاملا به نفع اسرائیلی‌ها است، زیرا آن‌ها بر کرانه باختری سیطره یافته‌اند و نیازی ندارند که به فلسطینیان تابعیت اسرائیلی بدهند.

آرو در رابطه با شخصیت کوشنر نیز گفت که او فردی بسیار باهوش است، اما جرات و جسارت ندارد و چیزی هم از تاریخ نمی‌داند و به سبب جانبداری صریح و علنی از اسرائیلی‌ها، نمی‌داند که فلسطینیان اگر بین مرگ و تسلیم شدن مخیر شوند، قطعا مرگ را برمی‌گزینند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: معامله قرن آمریکا فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز شنبه (۸ اردیبهشت) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با افزایش ۶۵۲  واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، شپنا و شستا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند ذوب، کاما و حزامیا سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش  هزار و ۳۹۵  واحدی روی پله ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۳۷  میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

یشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس
فردا ۴،   اهرم و افران بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب، فاراک  و فردا ۴  بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اعتماد ۴، اراد ۱۲۸۴ و مبین ۰۶۱ بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کرمان، لبخند و اعتماد ۴  بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ورود پلیس ضدشورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس | فیلم
  • تاکید مقام آمریکایی بر شکست رژیم صهیونیستی در غزه
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • اعتراض دانشجویان فرانسوی به نسل کشی در غزه
  • « لوران کانته » فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت
  • «لوران کانته» فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه