Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@20:38:53 GMT

مسير ريلي خرمشهر- اهواز- انديمشک ترميم شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۰۳۷۴

مسير ريلي خرمشهر- اهواز- انديمشک ترميم شد

خبرگزاري آريا - اهواز- ايرنا- مدير کل راه آهن جنوب با اعلام پايان عمليات ترميم مسيرهاي ريلي اهواز- خرمشهر و اهواز - انديمشک گفت: براي بررسي و آزمايش هاي پيش از بازگشايي مسير ريلي مذکور ، قطارهاي باري در اين خطوط به حرکت در آمدند.

عبدالکريم درويش زاده شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با اشاره به اينکه حمل و نقل ريلي در مسير اهواز- خرمشهر صبح روز يکشنبه به دليل دبي آب خروجي به سمت ايستگاه هاي حميد و حسينه متوقف شد، گفت: با انجام عمليات ترميم مسير در کيلومتر 871 اين خط ريلي وارد مدار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: عمليات اجرايي ترميم خط آهن با انحراف آب شروع شد.
*ترميم مسير ريلي اهواز- انديمشک
اين عضو شوراي هماهنگي حمل و نقل استان در خصوص ترميم مسير ريلي اهواز - انديمشک نيز گفت: اين خط ريلي در ايستگاه نظاميه بر اثر سيلاب بسته شده بود.
به گفته وي ايستگاه نظاميه اولين ايستگاه راه آهن جنوب به سمت انديمشک است.
درويش زاده به ترميم خط ريلي بين ايستگاه هاي بامدژ به آهودشت اشاره کرد و گفت: در اين مسير نيز 2 کيلومتر از خط در چند نقطه قطع شده بود که عمليات ترميم آن به پايان رسيد.
*تردد قطارهاي باري در خطوط ريلي خوزستان
مديرکل راه آهن جنوب با اشاره به اينکه تعميرات لازم در خطوط ريلي استان به پايان رسيده است، گفت: براي انجام بررسي لازم تردد آزمايشي قطارهاي باري در مسيرهاي اعلام شده آغاز شده است.
وي زمان آغاز تردد قطارهاي مسافري از اين مسير را 2 روز آينده اعلام کرد و گفت: مسير ريلي اهواز- بندر امام خميني(ره) با وجود اينکه 2 طرف اين خط ريلي آب جمع شده است باز است و مشکلي براي تردد قطارهاي باري در اين مسير به وجود نيامده است.
درويش زاده خاطرنشان کرد: طي چند روز گذشته کارگران راه آهن براي بازسازي اين مسيرها شبانه روز تلاش کردند.
بنا به اين گزارش در روزهاي عادي علاوه بر قطار خرمشهر - تهران قطار محلي ريل باس خرمشهر - اهواز نيز روزانه از اين مسير تردد دارد.
بر اثر سيل کم سابقه در خوزستان مسير ريلي جنوب در بلاک آهودشت به بامدژ از ساعت چهار روز پنجشنبه 15 فروردين دچار شستگي زيرسازي شد و اين مسير ريلي تاکنون مسدود بود.
خطوط راه آهن جنوب 699 کيلومتر طول دارد که 264 کيلومتر خطوط فرعي، مانوري، صنعتي و تجاري دارد.
9931/6068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت) با الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷ با ۱۰۶ رأی موافق، ۳۷ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

ردیف الحاق شده به جدول شماره ۷ به شرح ذیل است:

مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به جدول ۷ با دسته هزینه- عمومی با عنوان ردیف ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور براساس نامه ۱۳۴۴۶۸ مورخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ معاون اول رئیس جمهور اضافه می‌گردد و از جدول ۹ از دسته هزینه متفرقه ردیف ۵۵۰۰۰۰۰۵۰ با عنوان وزارت کشور جبران تلاش کارکنان دارای عملکرد برجسته وزارت کشور و سازمان‌ها و نهاد‌های تابعه و وابسته از طریق پرداخت‌های غیرمستمر کسر می‌گردد.

همچنین بر اساس این گزارش در ادامه مالک شریعتی نماینده مردم تهران در تشریح پیشنهاد خود مبنی بر الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷، گفت: موضوع بهینه سازی انرژی و حل ناترازی انرژی ضرورتی است که مورد تائید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بوده است، اما متاسفانه سازمان برنامه اتفاق دیگری را رقم زده است، ما در بودجه ۱۴۰۲ و در برنامه هفتم حساب بهینه سازی ایجاد کردیم و مقرر شد یک درصد از فروش منابع نفت کشور به این حساب واریز شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه با وجود تصویب نمایندگان این موضوع را حذف کرده است و برخلاف آئین نامه ردیف مربوطه در بخش اول هم در منابع و هم در مصارف حذف شد و به عبارتی ۵ هزار و ۸۰۰ از حساب بهینه سازی کسر شده است. این موضوع باید در جدول ۵ در منابع و هم در جدول ۹ در مصارف می‌آمد، اما آقای منظور آن را حذف کرد.

وی اضافه کرد: آقای منظور من برای شما احترام قائل هستم، اما در مقابل قانون همه ما هیچ نیستیم شما چکاره بودید که این یک درصد را حذف کردید؟ با چه جراتی در مصوبات مجلس و احکام دست بردید؟ این موضوع باید برگردد.

حاجی بابایی گفت: بر اساس تفسیری که ما کردیم این اعتبار ۵۸۰۰ بود که برای تحقق این موضوع ردیف درآمد هزینه پیش بینی کردیم و دولت را مکلف کردیم به این ردیف یک درصد را واریز کند. آقای رئیس نیز به این موضوع به شدت تاکید داشته بنابراین ما این موضوع را در حد قانون انجام دادیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک