Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی دوشنبه شب اعلام کرد به دلیل بارش برف و سرما مدارس در بعضی از شهرهای استان تعطیل بوده و یا با تاخیر آغاز می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، فردا سه‌شنبه (سوم‌ اردیبهشت ماه) در منطقه هوراند، همه مدارس روستایی در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر پایه گزارش، در مدارس شهری هوراند نیز مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنائی تعطیل و سایر مدارس با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می کنند.
گزارش حاکی است: همچنین در منطقه خواجه همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع می شود.
بر اساس گزارش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، فردا در منطقه هشترود نیز همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع می‌شوند.
مناطق مختلف آذربایجان شرقی از جمعه گذشته شاهد بارش برف و دمای هفته در این مدت در برخی نقاط بیش از 110 درجه کاهش یافته است.
بارش برف موجب بسته شدن راه 60 روستا در شهرستان ورزقان شده بود و با وجود تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری در زمان حاضر راه دسترسی 7 روستای این شهرستان همچنان مسدود است.
518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش مدارس تعطيلي برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهار دربهار مدارس کرمان ۱۹ فروردین ماه

رضا رضایی در جلسه شورای اقامه نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بر اساس راهکار‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که تقویت انس با قرآن دانش‌آموزان را یکی از اهداف و رسالت‌های دستگاه تعلیم و تربیت مقرر کرده است، بزرگترین محفل دانش‌آموزی انس با قرآن کریم استان ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در بیش از هزار مدرسه غیر دولتی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نماز جماعت در مدارس استان با حضور بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ روحانی بر ترویج نماز بین دانش آموزان تاکید کرد و افزود: باید تمامی فعالیت‌های پرورشی و تربیتی مدارس در راستای تربیت نسلی متعهد و تمام ساحتی طراحی و تدوین شود.

رضایی با اشاره به شرکت بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز کرمانی در مسابقات قرآن و عترت در سطح مدرسه، منطقه و استان گفت: برگزاری این مسابقات نقش مهمی در تربیت نسل قرآنی دارد و موثری است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان رعایت حجاب و عفاف را در تمامی مراکز و موسسات وابسته به آموزش و پرورش ضروری دانست و بروز رسانی و ابلاغ مجدد منشور حجاب و عفاف مدارس استان در اسرع وقت تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بوشهر هزار و ۱۵۱ نفر سهمیه استخدامی معلم و دبیر دارد
  • استان بوشهر سهمیه استخدام یک‌هزار و ۱۵۱ معلم و دبیر را دارد
  • استخدام ۱۱۵۱ معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • بهار دربهار مدارس کرمان ۱۹ فروردین ماه
  • آمادگی آموزش و پرورش برای پذیرش مسافران نوروزی در دهاقان
  • اجرای چمن مصنوعی در فضاهای ورزشی مدارس همدان
  • احداث چمن مصنوعی در فضاهای ورزشی مدارس همدان
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تشریح کرد؛ جزییات طرح «خاتم» ویژه دانش‌آموزان در نوروز
  • سند راهبردی مدارس شاهد در دست تدوین است
  • ضرورت جمع آوری متکدیان از سطح شهرها