Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@04:45:40 GMT

رئیس جمهور پنجشنبه به کرمانشاه می رود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۱۰۱۷

رئیس جمهور پنجشنبه به کرمانشاه می رود

به گزارش جماران؛ روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه اعلام کرد: بر اساس برنامه اعلامی از سوی دفتر رئیس جمهوری، دکتر حسن روحانی پنجشنبه هفته جاری به کرمانشاه سفر می کند.

افتتاح سامانه گرمسیری، بازدید از چند روستای بازسازی شده در مناطق زلزله زده استان، افتتاح مرحله جدید کارخانه جهان فولاد هرسین و شرکت در جلسه شورای اداری استان، مهمترین برنامه های سفر یک روزه دکتر روحانی به کرمانشاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح مسکن مهر کنگاور با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز مهمترین برنامه جنبی این سفر است. 

روابط عمومی استانداری کرمانشاه یادآور شد: این برنامه تا این لحظه اعلام شده است و احتمال جابجایی در تاریخ سفر رئیس جمهوری به استان محتمل است.

حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری 29 اسفند 96 به منظور بازدید از مناطق زلزله زده و افتتاح طرح راه آهن کرمانشاه وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

دکتر روحانی 23 آبان 96 هم دو روز پس از وقوع زلزله 7.3 دهم ریشتری غرب کشور برای اطلاع از روند امداد رسانی در مناطق زلزله زده به شهرستان سرپل ذهاب سفر کرده بود.

زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال 96 در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت. 

این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 932 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 104 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید. 

البته در زلزله 6.4 ریشتری یکشنبه چهارم آذر 97 هم 771 مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 32 شهر و 2 هزار و 622 روستا است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 حسن روحانی کرمانشاه سفر روحانی به کرمانشاه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو

دریافت 7 MB دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئویی از حضور رئیسی در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا ببینید.

کد خبر 846858 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و سریلانکا خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • طرح بزرگ برق‌ آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد
  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • تاکید بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • تاکید بر رسمی شدن هر گونه تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • (تصاویر) رئیسی در کراچی دکتر شد