Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@23:25:44 GMT

بارندگی حدود 50 و 60 میلی‌متری در کرمان طی یک هفته

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۱۶۲۷

بارندگی حدود 50 و 60 میلی‌متری در کرمان طی یک هفته

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدائی، استاندار کرمان شامگاه دوشنبه، 2 اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای مدیریت بحران استان کرمان از همکاری دستگاه‌های اجرایی استان کرمان برای امدادرسانی به استان‌های سیل‌زده به ویژه حمیدیه خوزستان تقدیر کرد و گفت: در مجموع هماهنگی‌‌ها و اقدامات مناسبی در این راستا انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: استان کرمان طی یک هفته بارندگی حدود 50 و 60 میلی‌متر را داشت که با مدیریت و پیش‌بینی‌های انجام شده، اوضاع تحت کنترل بود و خسارت‌های چندانی نداشتیم.
استاندار کرمان به بازسازی‌ها نیز اشاره کرد و گفت: بازسازی در مناطق سیل‌زده کشور به عهده وزارت کشور و استانداری‌ها گذاشته شده است، اما اصلا اینگونه نیست که این مسئله موجب غفلت ما از مسائل استان کرمان شود.
فدائی با تأکید بر اینکه ما مدیریت بازسازی را به عهده داریم که توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود، بیان کرد: منابع مالی این بازسازی‌ها از منابع استانی نیست، بلکه تلفیق از کمک‌های دولت، مردم و منابع بانکی است.
استاندار کرمان به مسئله تغییراتی که در مسیر رودخانه‌ها انجام شده، پرداخت و گفت: هر اقدامی در این زمینه در شهرستان‌ها باید با مصوبه شورای مدیریت بحران انجام شود.
وی تأکید کرد: هرگونه اقدامی که خارج از مصوبه شورای مدیریت بحران استان کرمان انجام شود و منجر به بروز حادثه‌ای شود، مدیر مربوطه باید پاسخگو باشد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی فدایی استاندار سیل کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،کارشناس هواشناسی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه رباط خان با ۲۵ میلی متر بیشترین بارندگی‌ها را ثبت کرده است.

زارعی افزود:  ایستگاه‌های رباط خان با ۲۵ میلی متر، سرند طبس ۱۴ و نیم میلی متر، رقه ۱۴و یک دهم میلی متر، چاهنو، بیشه و خرو ۱۱ میلی متر، کلشانه ۱۰ میلی متر را ثبت کردند.

وی گفت:همچنین ایستگاه های آتشکده با ۸ میلی متر، فریز ۷و نیم میلی متر، ده محمد ۷و ۲ دهم میلی متر، زهری ۶و نیم میلی متر، ماهمیران ۶میلی متر، پیرحاجات ۶میلی متر، جفت رود و مختاران ۵ و  نیم میلی متر، میغان ۵میلی متر، چیروک ۴ و نیم میلی متر، علی آباد زارعین ۴و ۳ دهم میلی متر، النگ ۴ میلی متر، کنگان ۴ میلی متر، ابراهیمی، سه قلعه ۳و نیم میلی متر، قدمگاه ۳و ۳ دهم میلی متر، سرند فردوس ۳و ۲ دهم میلی متر، چاه داشی، چاه طالب، جنوب بیرجند ۳میلی متر، حیدرآباد ۲ میلی متر، زنوغان ۲میلی متر، معدن پروده ۲ میلی متر، سه قلعه ۱و ۶ دهم میلی متر، چاه دراز ۱و نیم میلی متر، بغداده ۱و ۴ دهم میلی متر، پی کوه و حجت آباد ۱میلی متر وهمچنین دهسلم، اسلامیه، مود، دوست آباد، آرین شهر و اسفزار کمتر از یک میلی متر بارندگی را  ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر
  • ۳۵۹ دشت کشور در چالش بحران فرونشست | حفر ۱۱۷هزار حلقه چاه در دشت‌های با نرخ فرونشست
  • بحران فرونشست در ۳۵۹ دشت کشور