Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار علی فاتحی شامگاه دوشنبه در دیدار با امام ‌جمعه مرکز شهرستان ابرکوه افزود: سپاه نهادی است که از بدو تشکیل مورد حسد و مغضوب دشمنانی بود که انقلاب را غرشی زودگذر و حرکتی مشابه انقلاب‌های فرانسه و روسیه می‌دیدند.
وی تاکید کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی، نهاد سپاه را از دل مردم و برای مردم و به عنوان حافظ راستین انقلاب برای جغرافیایی به وسعت کره زمین به یادگار گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاتحی اظهار داشت: فرزندان انقلابی امام (ره) از ابتدای شروع به کار این نهاد از کوران درگیری‌های قومی و مبارزه با غائله‌های کرد ، ترک، عرب، بلوچ و ترکمن‌صحرا تا ایام پر فراز و نشیب دفاع مقدس و دوران پس‌ از آن در جنگ نرم حضور یافتند و افتخارهای زیادی را خلق کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه تصریح کرد: سپاه همچنان به کوری دشمنان ، استکبار جهانی در صدر آنها آمریکا، امروز از مردم با مردم و برای آنهاست .
فاتحی تأکید کرد: سپاه در هر عرصه‌ای برای انقلاب می رزمد و تا نابودی استکبار و غده چرکین سرطانی منطقه یعنی ددمنشان صهیونیست از پای نمی‌ایستد.
این مسئول ارشد نظامی ابرکوه یادآور شد : هم اکنون صدای خرد شدن استخوان‌های ظلم به گوش می‌رسد و خون جوانان سپاهی و بسیجی و سایر شهدا ثمره‌ای به نام زندگی پسا تروریسم و پسا صهیونیسم را نوید می‌دهد.
همچنین امام‌جمعه ابرکوه گفت: سپاه یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام است و به لطف خدا با وجود سپاه قدس در جهان ، ایران حرف اول را در جبهه مقاومت ملت‌های مظلوم منطقه می‌زند.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: سپاه با تمسک به ایمان ،ایثار و جانبازی در راه سالار شهیدان امام حسین (ع) و مکتب فکری عاشورا در عصر حاکمیت و سلطه جهانی ظلم ، طلایه دار جبهه جهانی مقاومت و پایداری در برابر دژخیمان جهان خوار آمریکایی و صهیونیسم بین‌الملل است.
حسینی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه ایران با تمام وجود نهاد انقلابی سپاه را از آن خود می دانند، افزود: ملت با تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا ، تمامی توطئه‌های شوم آمریکا را نقش بر آب‌کردند و توطئه‌های دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا هم در برابر ملت ایران مردود است .
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تأکید کرد: این نهاد نظامی ، سهمی بسزا و نقش اصلی در پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب داشته و دارد .
وی بیان کرد: پروژه سپاه هراسی که در امتداد ایران هراسی و اسلام هراسی دشمن است، حکایت از نقش موفق این نهاد در تحقق بخشی به آرمان‌های انقلاب دارد.
حسینی ادامه داد : هنر پاسداران جان‌برکف این بود که در فراز و نشیب‌ها، سختی‌ها و محرومیت‌ها هیچگاه از خط اصیل انقلاب و نظام ولایت زاویه نگرفتند و همواره بازویی پرتوان برای نظام و در خط ولایت بودند.
در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، لوح سپاس سردار سرتیپ پاسدار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد را با توجه به همکاری و تلاش های امام‌جمعه ابرکوه با این نهاد به وی اهدا کرد.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آرمان های انقلاب انقلاب انقلاب و نظام زمین آمریکا 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان ضمن تقدیر از دستاوردهای علمی جهاد دانشگاهی گفت: تبیین دستاوردهای جهاد دانشگاهی باعث امیدآفرینی در جامعه خواهد شد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی بعدازظهر پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دیدار با حسن مسلمی  نائینی رییس جهاد دانشگاهی کشور و رئیس و اعضای جهاد دانشگاهی گلستان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی باید دستاوردهای ارزشمند خود در زمینه های مختلف را برای همگان بازگو کند تا در جامعه امیدآفرینی شود.

وی با بیان اینکه پیامبر بزرگ اسلام (ص) و بزرگان دین ما علی رغم نداشتن امکانات با اراده قوی در راه رسیدن به آرمان‌های خود تلاش کرده و خدمات درخشانی را به بشریت ارزانی کردند، گفت: به عنوان نمونه امام‌ صادق(ع) علی رغم محدودیت شدیدی که دشمنان ایجاد کرده بود با تاسیس حوزه علمیه و تربیت افراد در نشر اسلام حقیقی تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه به جهادگران توصیه کرد: ترسی از محدودیت‌ها و کمبودها نداشته باشند و با الگو قراردادن بزرگان دین در ادامه راه خود مصمم باشند.

وی ادامه داد: مامون عباسی امام رضا(ع) را مجبور کرد برخلاف میل باطنی خود نماز عید فطر را برگزار کند و  این امام معصوم با بهره گیری از این فرصت پایه های حکومت مامون را به لرزه انداخت تا جایی که مأمون جلوی اقامه کامل نماز امام را گرفت.

نورمفیدی با تاکید اینکه کشور ایران نیازمند اراده تحول بنیادین است، اضافه کرد: جهاد تنها مختص جهاد دانشگاهی نیست بلکه باید حوزه علمیه و تمامی دستگاه های با عزمی جهادگونه در مسیر رفع مشکلات مردم گام بردارند.

خطیب جمعه تصریح کرد: جهاد دانشگاهی با بکارگیری افراد نخبه و مستعد زمینه رشد و توسعه کشور را بیش از پیش فراهم کند.

حسن مسلمی نائینی نیز در این دیدار گفت: نهاد همواره به دنبال انجام کارهای تحقیقاتی برای رفع نیازهای کشور بوده است، گفت: در دوران دفاع مقدس این نهاد تمام توان تحقیقاتی خود را در خدمت جبهه و جنگ قرار داد که با تلاش جهادگران جوان با تولید و تعمیر هر کدام از تجهیزات دفاعی، نیاز رزمندگان اسلام را برطرف شد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در کنار فعالیت‌های فنی و مهندسی و لجستیک جنگ از امور فرهنگی نیز غافل نشد افزود: پس از جنگ نیز این نهاد تلاش کرد تا کارهای بر زمین مانده مورد نیاز مردم را دست بگیرد و با بودجه کم و اعتقاد قوی به سرانجام برساند.

دکتر مسلمی نائینی با ذکر مثالی در این زمینه به راه اندازی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: با تلاش جهادگران این پژوهشگاه که اکنون جزو ده مرکز بزرگ جهان در درمان ناباروری است از یک اتاق کوچک ۱۲ متری شروع شد و امروزه آنقدر پیشرفت کرده ایم که از نقاط مختلف دنیا برای درمان به این پژوهشگاه می‌آیند و تاکنون ۴۰ هزار نوزاد به کمک آنها به دنیا امده و در سلول درمانی و ژن درمانی اقدامات ارزشمندی در حال انجام است.

درمان سرطان های شایع بانوان، گیاهان دارویی و داروهای گیاهی از دیگر دستاوردهای جهاد دانشگاهی بود که رئیس این نهاد به آن اشاره کرد و افزود: در حوزه فنی و مهندسی نیز از ساخت دکل‌های نفتی تا قطار متر ملی جهادگران فعالیت دارند که همه آنها در مسیر خودباوری و اعتماد به توان داخلی است و از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌کند.

مسلمی نائینی با بیان اینکه ترویج و توسعه گیاهان دارویی یکی از برنامه های این نهاد است، ادامه داد: بیش از هزار و ۵۰۰ گونه گیاه دارویی در ایران رشد می‌کند که از این تعداد قریب به ۴۰۰ نوع گیاه دارویی مختص کشورمان بوده و در دیگر نقاط دنیا کشت نمی‌شود، اما به صورت خام از کشور خارج و پس از فرآوری در کشورهای دیگر دوباره به کشور ما وارد می‌شود که با افتتاح فاز اول دهکده گیاهان دارویی سعی کردیم گامی مهم برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم برداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • معلمانِ نیک به خدا نزدیک ترند / جایگاه معلم و ارزش علم آموزی از منظر امام رضا(ع)