Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@11:02:02 GMT

مسئولان باید از تخریب درختان و محیط زیست جلوگیری کنند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۲۹۱۶

مسئولان باید از تخریب درختان و محیط زیست جلوگیری کنند

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت:  مسئولان امر باید از تخریب درختان و محیط زیست جلوگیری کنند.
محمد وحدتی هلان، در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی با بیان این مطلب اظهار کرد: عکس‌ها و اخبار منتشر شده در شبکه‌های مجازی نشان‌دهنده قطع انبوه درختان و تشدید تخریب جنگل‌هاست.
وی افزود: مدیرکل منابع طبیعی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و سایر ارگان‌های ذی‌ربط به عنوان متولیان امر باید ورود کرده و با بسیج کردن عوامل شهرستانی، واقعیت را آشکار و در صورت حقیقت داشتن، با عوامل قطع درختان جنگلی برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: مسئولان باید حقیقت ماجرا را از رسانه‌ها و مبادی معتبر و رسمی به مردم اعلام کنند.
نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت حقیقت داشتن قطع درختان جنگلی باید مقصران به مراجع قضایی معرفی شده با اشد مجازات با آنان برخورد شود تا شاهد تکرار این اقدامات نباشیم.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان شرقی جهاد کشاورزی مجلس شورای اسلامی محیط زیست منابع طبیعی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران با اشاره به افتتاح خانه محیط زیست محلات طرشت و شریف، اظهار کرد: خانه‌های محیط زیست یکی از بسترهای مهم برای مشارکت مردم در امر حفاظت از محیط زیست محسوب می‌شود.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی خانه‌های محیط زیست، هم‌اندیشی و مشارکت برای ارائه نظرات و پیشنهادات جهت رفع مشکلات و معضلات محیط زیست از طریق جلب مشارکت مردم و فعالان محیط زیست در راستای ارتقای شاخص‌های آموزشی مربوطه است.

طاهری تصریح کرد: خانه‌های محیط زیست می‌تواند محلی برای گسترش دانش زیست‌محیطی و مجموعه‌ای برای حضور افراد دغدغه‌مند و دوستدار محیط زیست باشد.

وی افزود: در این مراسم ضمن ارائه آموزش حفاظت از محیط زیست، از شهروندان دعوت شد تا با ثبت نام در اپلیکیشن شهرزاد، در طرح نوماند مشارکت کنند.

کد خبر 6086641

دیگر خبرها

  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی