Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:22:25 GMT

مردم و نیروهای مسلح در کمک به سیل زدگان حماسه ساز می شوند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۲۶۴

مردم و نیروهای مسلح در کمک به سیل زدگان حماسه ساز می شوند

ارومیه - ایرنا - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در حادثه سیل اخیر در نقاط مختلف کشور دنبال مقصر نباشیم، گفت: حضور مردم و نیروهای مسلح دوشادوش هم در کمک به هم وطنان سیل زده در نقاط مختلف کشور حماسه ای عظیم را رقم می زند.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی شامگاه دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت اظهار داشت: پاسدار و سپاهی از دل مردم و برای مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار حبیب شهسواری در ادامه با اشاره به تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران از سوی رییس جمهوری آمریکا افزود: ترامپ باعث شد کسانی که سپاه پاسداران را هم نمی شناختند با آن بهتر آشنا شوند.
وی همچنین به نقشه های شوم دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان برای ایجاد شکاف بین مردم و مسوولان در تلاش هستند اما نقشه های شوم آنها مثل همیشه نقش بر آب می شود.
سردار شهسواری صلابت و اقتدار ایران را از مهمترین دلایل تهدیدات و تحریم های دشمنان به ویژه آمریکا دانست و افزود: بر همین اساس می‌خواهند بین اقوام کشور تفرقه بیاندازند تا بتواند به نقشه های شوم خود دست یابند.
به گزارش ایرنا طی آیینی شامگاه دوشنبه /دوم اردیبهشت/ با حضور سردار شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و مسوولان شهرستان، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار مقصود داوری قدردانی شد.
پلدشت در شرق شهرستان ماکو و در کرانه جنوبی رود ارس قرار دارد.
7132/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرمانده سپاه سپاه شهداء پلدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد

سرلشکر موسوی گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است