Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، برهان صلواتی گفت:بر اساس آخرین گزارش سامانه کارا تعداد طرح‌های ارسال شده در قالب طرح اشتغال فراگیر ۳۷۳ طرح به مبلغ یک هزار و ۳۳۰ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال و با اشتغالزایی ۲ هزار و ۲۴۸ نفر است.

وی با اشاره به اینکه این استان در زمینه ارائه تسهیلات اشتغال فراگیر دارای رتبه مناسبی در سطح کشور است، افزود: از تعداد طرح‌های معرفی شده به بانک ۲۲۷ طرح با مبلغ ۷۰۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی یک هزار و ۴۷۶ نفر منجر به انعقاد قرارداد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلواتی تعداد طرح‌های مصوب بانک را ۲۲۸ طرح به مبلغ ۷۱۴ میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: ۲۲۵ طرح به مبلغ ۶۸۲ میلیارد ریال توسط بانک‌ها پرداخت شده که با اجرای آن‌ها زمینه اشتغال یک هزار و ۳۳۹ نفر فراهم شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان تعداد طرح‌های پرداخت شده از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را نیز ۲ هزار و ۷۹۶ طرح به مبلغ ۲ هزار و ۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی پنج هزار و ۲۶۱ نفر اعلام کرد.

صلواتی همچنین با اشاره به طرح‌های ملی اشتغال پایدار روستایی گفت: تعداد طرح‌های ملی ارسالی ۱۶ مورد با مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی یک هزار و ۳۰۰ نفر است.

انتهای پیام/م

پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر در کردستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در بازدید از یک طرح اشتغال زایی در سبزوار گفت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد، ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات با کمک دولت و مجلس است که امسال ۳۰ هت در این زمینه اختصاص یافته است.   بختیاری افزود: علاوه بر این، در استانداری‌ها نیز تسهیلاتی در اختیار استانداران است که ما از این مسئولان درخواست می‌کنیم در این زمینه به ما کمک کنند.   وی ادامه داد: علاوه بر مددجویانی که قانون مکلف کرده است برای آنها تسهیلاتی اختصاص یابد و دوره مهارتی را نیز فراگیرند، ما به افرادی تا دهک پنجم که نیازمند تسهیلات هستند، کمک خواهیم کرد.   نماینده مردم سبزوار و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امسال در مجلس برای اشتغال‌های خرد ۱۱۰ همت اختصاص یافته که ۳۰ همت برای کمیته امداد و ۲۰ همت نیز برای بهزیستی است.   عنابستانی افزود: بقیه نیز در اختیار صندوق‌های اشتغال استانداری هاست و ما امیدواریم طراحی خوبی برای این میزان تسهیلات انجام شود و شاهد اشتغال بیشتر و پایدارتر در کشور باشیم.

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۰۷ میلیون دلاری تعاونی‌های خراسان رضوی طی سال گذشته
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • آزادی زندانی ۶۱ ساله یزدی با کمک یک خانواده
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد