Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@02:41:00 GMT

فعالیت ۶۰ موسسه قرآنی در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۳۶۷۹

فعالیت ۶۰ موسسه قرآنی در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، صبح امروز، ۳ اردیبهشت ماه، در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی، اظهار کرد: ۱۷۰ موسسه قرآنی در استان وجود دارد که از این تعداد ۶۰ موسسه فعالیت مداوم دارند.
وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم این موسسات قرآنی را هماهنگ با هم در راستای گسترش فعالیت‌های قرآنی پیش ببریم، باید فعالیت‌های این موسسات را نهادینه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام‌والمسلمین خدایاری افزود: تفرق موجب می‌شود که نتوانیم به هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی دست یابیم و باید در راستای هدفی که مقام معظم رهبری ترسیم نموده‌اند، مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن که جز اهداف و راهبردهای استراتژیک است، حرکت نماییم.
وی با اشاره به اینکه براساس آمایش سرزمینی از تعداد ۱۰ میلیون حافظ قرآن، ۴ درصد شامل استان است، تصریح کرد: بر این مبنا، تربیت ۴۰۰ هزار نفر فعال و حافظ قرآنی برعهده استان بوده که از این تعداد ۱۰۰ هزار نفر برای ارومیه و مابقی برای شهرستانها است که لازمه رسیدن به هدفی که مقام معظم رهبری ترسیم نموده‌اند، برنامه‌ریزی و بررسی وضع موجود بوده تا بتوانیم ۴۰۰ هزار نفر را در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های قرآنی شامل تفسیر، تلاوت و حفظ تربیت کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن فعالیت های قرآنی قرآن فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر در صدر خبر‌های پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی بودند.     شهروند خبرنگار، نبود پل در روستاهای چالدران یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج فردا ؛ قطعی برق درارومیه ساخت ۵۰ درصدی مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت