Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در اولین سالگرد حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه فقید شهر آبیک که در مسجد جامع شهر آبیک برگزار شد با اشاره به اینکه ایجاد تمدن اسلامى مأموریت اصلى منتظران است، اظهار داشت: مهم‏ترین وظیفه منتظران در دوران غیبت زمینه ‏سازى براى ظهور است و تجلى كمال یافته این زمینه‏ سازى، تلاش براى ایجاد تمدن اسلامى است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «منتظران واقعى» حضرت در این حكومت سعى می کنند احكام اسلامى و قرآنى را در جامعه پیاده كنند و در برابر ظلم مستكبران عالم بایستند. بنابراین، اهداف پیش روى نظام جمهورى اسلامى نیز همان اهداف حكومت حضرت حجت(عج) خواهد بود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به ویژگی های امام جمعه فقید شهر آبیک تصریح کرد: حجت الاسلام موسوی در طی سالیان زیادی که مسئولیت مهم امامت جمعه شهر آبیک را برعهده داشتند زیرساخت های فرهنگی مناسبی را در این شهر به وجود آورده بودند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های فرهنگی به وجود آمده توسط امام جمعه فقید شهر آبیک را امروزه می توان در جامعه به خوبی مشاهده کرد، افزود: خوشبختانه امام جمعه کنونی شهر آبیک هم در زمینه ادامه این زیرساخت ها بسیار پویا و فعال بوده است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به موضوع امام شناسی و معرفت در عصر غیبت عنوان کرد: دو وظیفه اساسی تشیع در عصر غیبت معرفت نسبت به امام زمان (عج) و پیوند به امام (عج) است که حجت الاسلام

موسوی در خصوص معرفت به امام زمان (عج) زبانزد و در پیوند به امام زمان (عج) هم پیوندی عجیبی با ایشان داشت.
فاطمی نسب خاطرنشان کرد: حجت الاسلام موسوی در تمامی اقدامات خود برای ظهور حضرت حجت قدم بر می داشت و این شاخصه را می توان جزو مهم ترین شاخصه ایشان نام برد.

1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در همایش «در کوی دوست» اتحادیه انجمن‌های اسلامی دختران دانش آموز استان گلستان در گرگان گفت: نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، در صدد تنبیه رژیم صهیونیستی بوده است و با انجام عملیات وعده صادق این امر مهم محقق شده است.

او افزود: در شرایط کنونی و بدنبال انجام این عملیات غرور آفرین، تحولات مهمی در شرف وقوع و انجام این عملیات بسیاری از معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را بر هم زده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در نتیجه تلاش‌های فرزندان این سرزمین در صنایع نظامی و عرصه‌های دیگر در زمره قدرت‌های برتر آسیا قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: پیروزی‌های اخیر نتیجه وحدت و انسجام ملت ایران است و خداوند متعال در قرآن کریم وعده نصرت را برای اتحاد ملت‌ها داده است.

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است