Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت:در بحث لجستیکی تاکنون 12 تیم امدادی، 10 خودرو، 2فروند هلی کوپتر و چهار فروند قایق در منطقه سیستان مشغول به ارائه خدمات هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول راشکی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: بر اثر سیلاب در شمال استان سیستان و بلوچستان تاکنون اقداماتی در بحث لجستیکی انجام شده به گونه ای که 12 تیم امدادی، 10 خودرو، 2فروند هلی کوپتر و چهار فروند قایق در منطقه سیستان مشغول به ارائه خدمات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی بیان کرد: همزمان با شدت یافتن سیلاب ورودی به منطقه سیستان تمامی نیروهای هلال احمر در منطقه آماده باش کامل هستند تا خدمات را در کمترین زمان ممکن به هموطنان ارائه دهند چرا که این سیلاب غیرقابل کنترل افغانستان از اواخر اسفند ماه گذشته در منطقه سیستان جاری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه از توزیع 135 تخته موکت، 524 تخته پتو و نصب 135 دستگاه چادر در این منطقه خبر داد و گفت: برای اسکان اضطراری شهروندانی که روستاهای آنان درگیر آبگرفتگی و تخلیه شده چهار مکان امن (سه مدرسه و شهرک صنعتی هیرمند) در نظر گرفته ایم.

به گفته راشکی، در این اردوگاه ها تاکنون 18 خانواده اسکان دارند که سبد غذایی برای آنان تهیه و ارسال شده و مابقی شهروندان بنا به درخواست خود در منازل اقوام به سر می برند.

وی ادامه داد: تاکنون 157 خانوار در قالب 831 نفر در نقاط امن اسکان و انتقال داده شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در پایان از مردم خواست تا به هشدار های مربوط به سیلاب توجه کنند تا با همکاری آنان بتوان با سیلاب مقابله کرد.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: اسکان موقت حادثه‌دیدگان، توزیع اقلام زیستی با حضور ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال انجام است و با تمام امکانات در خدمت مردم عزیز جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

یعقوب سلیمانی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان افزود: در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال‌احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.

سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم