Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@04:17:59 GMT

مرگ در کوهستان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۲۹۷۸

مرگ در کوهستان

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، احمدرضا پور گفت: این مرد 50 ساله که سابقه بیماری قلبی داشت به همراه تعدادی از بستگان خود برای کوهنوردی به محلی به نام چشمه سبز می‌روند که متاسفانه به دلیل طی مسافت زیاد و نامناسب بودن مسیر برای این فرد که سابقه بیماری قلبی داشته، جان خود را از دست داد.

رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر بیان کرد: نیروهای اورژانس ۱۱۵ در محل حضور یافته بودند اما به دلیل این که فرد حادثه دیده نیاز به حمل تخصصی داشت به جمعیت هلال احمر کاشمر اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بلافاصله پس از اعلام به نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر، اعزام به محل حادثه صورت گرفت که پس از ۴ ساعت عملیات این فرد که جان خود را از دست داده بود به پایین کوه منتقل شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مرگ کوهستان خراسان رضوی مرگ در کوهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

مسعود مثنوی اظهار داشت: شب گذشته، طی تماس تلفنی فرمانداری شهرستان کیار خبری مبنی بر آبگرفتگی منازل در روستای معدن و دریافت و تقاضای خدمات امدادی شد.

وی افزود: به سرعت تیم پشتیبانی جمعیت هلال احمر شهرستان کیار به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی جمعیت هلال احمر به ۷۰ خانواده متأثر از بارش باران

مثنوی اضافه کرد: در این حادثه دو خانوار دچار آبگرفتگی در منازلشان شدند و نیرو‌های امدادی نسبت به انتقال افراد به مکان امن و تخلیه آب از منازل آنان اقدام نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار