Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری شهرستان زرند از برگزاری هفتمین گردهمایی آموزشی، رابطان، کارشناسان و مسئولین روابط عمومی و فرهنگی مرکز استان و حوزه‌های قضایی سراسر استان کرمان در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس دادگستری شهرستان زرند از برگزاری هفتمین گردهمایی آموزشی، رابطان، کارشناسان و مسئولین روابط عمومی و فرهنگی مرکز استان و حوزه‌های قضایی سراسر استان کرمان در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی اظهار داشت: این گردهمایی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباس اسدی، معاون فرهنگی، فرماندار، امام جمعه، دادستان و جمعی از مسئولان قضائی و اجرایی شهرستان در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت در زرند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این گردهمایی به همت دادگستری، فرمانداری، مجتمع سنگ آهن جلال آباد، فولاد ایرانیان و انجمن روابط عمومی زرند برگزار می‌شود، بیان داشت:مسئولان روابط عمومی‌های تمامی ادارات شهرستان زرند نیز در این نشست شرکت می‌نمایند.

این مقام قضائی گفت: در اولین روز این گردهمایی با حضور دکتر حسین بصیریان جهرمی، دکتری علوم ارتباطات و مدیر پژوهش‌های رسانه‌های نوین و مجازی سازمان صداوسیمای کشور به شرکت کننده گان اصول و مبانی ارتباط جمعی آموزش داده خواهد شد.

وی ادامه داد:در روز دوم این گردهمایی اصول برقراری ارتباط با موسسات و سازمان‌های فرهنگی به مسئولان فرهنگی دادگستری‌های سراسر استان کرمان آموزش داده خواهد شد.

حجت الاسلام محمدی عنوان کرد:در این نشست دو روزه مسئولان فرهنگی و روابط عمومی‌های سراسر استان از اماکن مختلف شهرستان از جمله کارخانه فولاد، واگن سازی و چند نقطه گردشگری و بوم گردی بازدید خواهند کرد و از نزدیک با فرهنگ مردم و اماکن صنعتی و گردشگری این منطقه آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس دادگستری زرند کارخانه فولاد زرند سازمان های فرهنگی دادگستری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران

رئیس اجرایی هفتمین اشکواره فرهنگی هنری حسینی از برگزاری هفتمین جشنواره ملی فرهنگی هنری اشکواره حسینی و شروع به کار دبیرخانه این جشنواره در مازندران به میزبانی آمل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسین جوادی، صبح امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولین جلسه جشنواره ملی اشکواره حسینی با مدیران اجرایی و دبیران با محوریت شروع به کار هفتمین دوره اشکواره فرهنگی هنری حسینی برگزار شد، اظهار کرد: هم‌اکنون دبیرخانه این رویداد ملی فرهنگی هنری در آمل فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: هفتمین دوره این اشکواره در شش بخش رسانه، تئاتر خیابانی، عکس، شعر، و داستان کوتاه و بخش کودک و نوجوان برگزارمی شود.

رئیس اجرایی هفتمین اشکواره فرهنگی هنری حسینی ادامه داد: بخش نوجوان آن در چهار بخش سرود گروهی، قصه‌گویی و نقالی، شعرخوانی و خاطره‌گویی و روایت‌گری خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری برای اولین محوریت اشکواره علاوه بر نهضت عاشورا، شهدای راه قدس به آن اضافه شد، گفت: با تأکیدات رهبری در خصوص حماسه بزرگ قدس، تصمیم گرفتیم محوریت این اشکواره را در کنار قیام امام حسین (ع)، شهدای راه قدس نیز باشد تا از زبان هنر به این جریان پرداخته شود.

دبیر اجرایی هفتمین دوره اشکواره حسینی با ابراز رضایت از استقبال زیاد علاقمندان به این اشکواره در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این شش دوره اتفاقات خوبی افتاد و شاهد پربار شدن این اشکواره بودیم و این باعث می‌شود تلاش‌مان را بیش از پیش برای بهتر شدن انجام دهیم‌.

کد خبر 750809

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه