Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسن علیپور با اشاره به عقب افتادگی حقوق کارگران بیان داشت: برخی از مدیران شهرداری فقط جیب‌های خود را پر می‌کنند و مدیر نما هستند، آنها منتظرند که چه کسی شهردار می‌شود تا در این راه پست و مقام بگیرند.

وی اذعان داشت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق کارگری، بسیار ناچیز است در حالی که در جیب همین مدیران میلیون ها تومان پول است و خبر از کارگران زحمتکش ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیپور خاطر نشان کرد: می‌گویند که رفتگر بودم و وارد شورا شده ام؛ افتخار می‌کنم که لباس کارگری می‌پوشم و بدون شک خاری در چشم این آدم‌ها خواهم بود.

وی در پایان افزود: درخواست دارم تا مدیران شهرداری رشت، زندگینامه شهیدان و گذشتگانی چون احمد متوسلیان را بخوانند تا با مدیریت واقعی و جهادی آشنایی بیشتری پیدا کنند و راه آنها را سرلوحه و الگوی خود قرار دهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پول حقوق شورای شهر حقوق کارگران شهرداری رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ خانم بختیار خلج مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این آئین گفت: این مرکز ۵۱مین خانه بهداشت افتتاح شده در یکسال اخیر و درمجموع ۵۲۳ امین مرکز در استان است که با هدف ارتقاء سطح فرهنگ، بهداشت و ایمنی جامعه کارگری راه اندازی شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • «افتخار به حجاب» + فیلم
  • آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است
  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • تمرین پسر هادی چوپان توسط پدر برای تکرار افتخار