Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:40:05 GMT

ارتفاع برف در تکاب به 20 سانتی متر رسید

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۴۲۳۸

ارتفاع برف در تکاب به 20 سانتی متر رسید

مهاباد - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب گفت: با آغاز فعالیت سامانه بارشی جدید در منطقه بارش برف از روز گذشته /دوشنبه/ این شهرستان را فراگرفت و ارتفاع برف به بیش از 20 سانتی متر رسید.

حبیب الله شیوخی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف بهاری چهره ای زمستانی به تکاب بخشیده و هم اینک ارتفاعات این شهرستان سفیدپوش شده و محورهای مواصلاتی منتهی به تکاب نیز برفی و لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بارش برف و کولاک شدید همچنین موجب اختلال تردد در محورهای روستایی این شهرستان شده و روستاییان را برای رفت و آمد به شهر با مشکل مواجه کرده است.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب ادامه داد: شب گذشته و بامداد امروز/ سه شنبه/ مناطق دورافتاده و سخت گذر این شهرستان در محاصره کولاک شدید بود و مزارع، باغات و اراضی کشاورزی منطقه نیز زیر پوششی از برف و خطر سرمازدگی قرار گرفتند.
شیوخی بیان کرد: با وجود بارش گسترده برف در زمستان سال گذشته و تداوم سرما و یخبندان هم اینک ارتفاع برف انباشته شده در برخی از مناطق روستایی از جمله محور سخت گذر «اوریات» در بخش تخت سلیمان تکاب به بیش از چهار متر می رسد.
وی با بیان اینکه خطر سقوط بهمن در این منطقه دورافتاده تکاب وجود دارد گفت: دو هفته قبل یک مورد سقوط بهمن در محور زرشوران - آق اطاق اوریات تکاب رخ داد که موجب مسدود شدن جاده به مدت سه ساعت شد.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب از رانندگان محورهای روستایی خواست تا 2 روز آینده از تردد شبانه در این محورها خودداری کرده و هنگام تردد روزانه نیز از زنجیر چرخ استفاده کنند.
شیوخی گفت: بارش برف در اردیبهشت ماه در تکاب کم سابقه بوده و همین مساله علاوه بر خوشحالی مردم در خصوص افزایش ذخایر آبی، موجب نگرانی کشاورزان از تخریب مزارع و باغات و سرمازدگی محصولات کشاورزی شده است.
به گزارش ایرنا، تکاب از شهرهای سردسیر کشور است که با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و زمستان هایی طولایی و طاقت فرسا و جاده هایی سخت گذر و برف گیر دارد.
7514/6185/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارش برف شديد تكاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این خبر آمده است که معاونت وقت دایره فنی و درآمد شهرداری تکاب با مشارکت و همکاری رئیس شورای شهر وقت تکاب به اتهام ارتکاب جرائمی نظیر تحصیل مال از طریق نامشروع، شرکت در تبانی در معاملات شهرداری با اشخاص، سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی، به حبس، انفصال دائم از خدمات دولتی، جزای نقدی، انتشار حکم محکومیت در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار، محکوم و این حکم در مرجع تجدیدنظر استان قطعی شده است و پرونده درخصوص بخش‌های دیگر مفتوح بوده و رسیدگی‌های قانونی لازم از طریق مرجع قضایی ذی صلاح در دست اقدام خواهد بود.
روابط عمومی دادگستری استان به همکاری موثر و نتیجه بخش اداره کل اطلاعات و دادگستری استان در مبارزه با فساد اداری خصوصاً در پرونده فوق اشاره و تاکید نموده به حمدا... نهاد‌های نظارتی استان هماهنگی خوبی در خشکاندن ریشه فساد دارند و در این خصوص دستگاه قضایی استان از اقدامات نهاد‌های نظارتی و امنیتی حمایت قاطع دارد.

دیگر خبرها

  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ️ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب